ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 چه چیزهایی را معرفی می‌کند؟

منتظر رویداد هیجان‌انگیز ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 باشید! این شرکت تایوانی لیست کاملی از محصولاتی که قرار است رونمایی شوند را منتشر کرده است و در این لیست، شاهد لپ‌تاپ‌های جدید، کامپیوترهای کوچک، کنسول‌های بازی و لوازم جانبی متعددی خواهیم بود.

لپ‌تاپ‌ها برای هر سلیقه‌ای

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2024، لپ‌تاپ‌های جدیدی را با پردازنده‌های AMD و اینتل معرفی خواهد کرد. این سری شامل مدل‌های به‌روز شده TUF A14 و A16، و همچنین G16 جدید می‌شود.

علاوه بر این، شاهد رونمایی از ویووبوک S15، ذن‌بوک S16 و پروآرت P16 خواهیم بود که به ترتیب جایگزین مدل‌های محبوب و قدرتمند سال گذشته هستند. این لپ‌تاپ‌ها با طراحی‌های شیک و نازک، عملکرد عالی و جدیدترین فناوری‌ها، برای طیف گسترده‌ای از کاربران از دانش‌آموزان و دانشجویان گرفته تا گیمرها و متخصصان مناسب هستند.

قدرت در دستان شما

علاقه‌مندان به کامپیوترهای کوچک، می‌توانند منتظر پاور قابل حمل Mojlonir و پاور سنتی Thor 1600W III Titanium باشند. این محصولات جدید ایسوس، ترکیبی از قدرت و قابلیت حمل را ارائه می‌دهند و برای کسانی که به دنبال یک منبع تغذیه قابل اعتماد برای سیستم‌های خود هستند، ایده‌آل هستند.

گیمرها شاد باشید!

یکی از جذاب‌ترین محصولاتی که ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 معرفی خواهد کرد، کنسول بازی ROG Ally 2024 است. این کنسول دستی جدید، از پردازنده Ryzen Z1 مشابه مدل فعلی استفاده می‌کند، اما با رفع مشکلات مربوط به کارت حافظه و احتمالاً با باتری قوی‌تر، تجربه بازی بهتری را ارائه می‌دهد.

بدون RTX 50 در کامپیوتکس

برخلاف شایعات قبلی، به نظر می‌رسد خبری از رونمایی کارت‌های گرافیک RTX 50 انویدیا در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 نیست. با این حال، ایسوس در کنار سایر محصولات خود، لوازم جانبی جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد که شامل یک روتر جدید می‌شود.

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد. با لپ‌تاپ‌های قدرتمند و شیک، کامپیوترهای کوچک، کنسول‌های بازی هیجان‌انگیز و لوازم جانبی جدید، این شرکت تایوانی بار دیگر ثابت می‌کند که یک پیشگام در دنیای فناوری است.

منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر از رویداد هیجان‌انگیز ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 باشید!

همچنین بررسی کنید ...

بفتا ۲۰۲۴: پیشتازی مرد عنکبوتی و رقابت تنگاتنگ مدعیان

مرد عنکبوتی 2 با 9 نامزدی، در صدر فهرست نامزدهای بفتا 2024 قرار دارد. دو …