الکس تی، گیمر ۱۵ ساله با رکوردشکنی در تتریس، تاریخ‌ساز شد!

الکس تاچ، گیمر 15 ساله تتریس، با عبور از مرز 10 میلیون امتیاز، 6 رکورد جهانی این بازی را به نام خود ثبت کرد و به جوان‌ترین فردی تبدیل شد که به این مقام دست یافته است. این شاهکار که در مارس 2024 (اسفند 1402 و فروردین 1403) به وقوع پیوست، نام الکس را در تاریخ تتریس جاودانه کرد.

عبور از مرزهای ناممکن

پیش از الکس، رکورد بالاترین امتیاز تتریس حدود 6.8 میلیون بود، اما الکس با پشتکار و مهارت خود، این عدد را به طرز چشمگیری ارتقا داد و به 16.7 میلیون رساند. او با عبور از مرز 10 میلیون امتیاز، به عنوان اولین نفری که به این امتیاز دست یافته، تاریخ‌ساز شد.

شرح شاهکار الکس در یوتیوب

اگر مشتاق تماشای جزئیات این رکوردشکنی حیرت‌انگیز هستید، می‌توانید کانال یوتیوب aGameScout را دنبال کنید. در این کانال، ویدیویی از شاهکار الکس تی به طور کامل شرح داده شده و بخش‌هایی از آن به نمایش گذاشته شده است.

سابقه درخشان الکس در تتریس

الکس که از سنین پایین با تتریس مانوس بوده، پیش از این نیز با کسب عنوان جوان‌ترین فردی که امتیاز لازم برای برد بازی تتریس NES را کسب کرده، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود.

انگیزه‌های الکس برای رکوردشکنی

گفته می‌شود که الکس از دو عامل برای رسیدن به این مقام انگیزه گرفته است:

انعکاس گسترده خبر رسیدن اولین نفر به Kill Screen تتریس
جایزه 2300 دلاری که برای کسب 10 میلیون امتیاز در نظر گرفته شده بود.

تعهد به اصالت

الکس که در ابتدا از دسته و کنسول پیشرفته‌تری برای ثبت رکورد استفاده کرده بود، برای اثبات مهارت و اصالت کار خود، تمام رکوردها را دوباره با استفاده از کنسول NES نیز به ثبت رساند.

الکس تی، الهام‌بخش نسل جدید گیمرها

رکوردشکنی الکس در تتریس، نشان‌دهنده ی پشتکار، خلاقیت و تعهد او به این بازی است. بدون شک، او الهام‌بخش نسل جدید گیمرها خواهد بود و آنها را به تلاش برای رسیدن به اهدافشان تشویق می‌کند.

خروج از نسخه موبایل