آمار خیره‌کننده بازیکنان دیابلو ۴ در سال ۲۰۲۳

453534534543 - آمار خیره‌کننده بازیکنان دیابلو ۴ در سال ۲۰۲۳

شرکت بلیزارد اینترتینمنت آمار و جزئیات جذابی از عملکرد بازیکنان دیابلو ۴ در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد. این آمار نشان می‌دهد که بازیکنان در سال گذشته به‌خوبی سرگرم تجربه این بازی بوده‌اند.

بر اساس این آمار، بازیکنان دیابلو ۴ در سال ۲۰۲۳ بیش از یک تریلیون هیولا را سلاخی کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که بازیکنان این بازی به‌طور متوسط هر روز بیش از ۳ میلیارد هیولا را کشته‌اند.

همچنین، دو کلاس جادوگر و نکرومانسر در بین بازیکنان دیابلو ۴ محبوب‌تر بوده‌اند. در این میان، کلاس جادوگر با ۴۵ درصد محبوبیت در صدر قرار دارد و کلاس نکرومانسر با ۳۵ درصد محبوبیت در رتبه دوم قرار گرفته است.

باس‌ The Butcher نیز در سال گذشته بیش از ۳۷ میلیون بازیکن را به کام مرگ فرستاده است. این آمار نشان می‌دهد که این باس یکی از چالش‌برانگیزترین باس‌های بازی دیابلو ۴ است.

در نهایت، حدود ۲.۴ میلیون بازیکن در حالت هاردکور با مرگ مواجه شده‌اند. حالت هاردکور حالتی از بازی دیابلو ۴ است که در آن در صورت مرگ، شخصیت بازیکن برای همیشه از بین می‌رود.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت همچنان برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از بازی دیابلو ۴ در سال جدید دارد. اولین آن‌ عرضه فصل سوم در اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۴ است. علاوه‌براین، اولین بسته الحاقی پولی بازی به نام Vessel of Hatred در سال جاری منتشر می‌شود که در تابستان می‌توانیم اولین جزئیات آن را به‌دست آوریم.

همچنین بررسی کنید ...

تجربه تلخ وارزون موبایل با انبوه ربات‌ها

انتشار وارزون موبایل با استقبال پرشور گیمرها همراه بود، اما مشکلات متعددی از جمله عدم …