احتمال ساخت بازی بعدی Super Smash Bros توسط ماساهیرو ساکورای

5353555 - احتمال ساخت بازی بعدی Super Smash Bros توسط ماساهیرو ساکورای

ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros Ultimate، در یک ویدیو اشاره کرد که در حال حاضر روی یک بازی ویدیویی جدید کار می‌کند. با توجه به این اظهارات و آگهی استخدام اخیر یک تیم توسعه بازی در نینتندو، احتمال ساخت بازی بعدی Super Smash Bros توسط ساکورای وجود دارد.

ساکورای در ویدیو مذکور گفت که علاوه بر ساخت محتوا برای کانال یوتیوب خود، در حال حاضر روی یک پروژه جدید بازی‌سازی نیز کار می‌کند. این ویدیو در بازه مه تا سپتامبر ۲۰۲۳ ضبط شده است. ساکورای همچنین در این ویدیو گفته است که همچنان به طور فعال در توسعه بازی‌ها مشارکت دارد.

تیم توسعه بازی مذکور، Studio 2/Studio، در حال کار بر روی بازی‌های اکشن ۲ و ۳ بعدی ساخته شده توسط نینتندو است. لیست مشاغل مورد نیاز این تیم نشان می‌دهد که یک بازی اکشن اسکرول ۲ بعدی و یک بازی اکشن ۳ بعدی در دست توسعه هستند.

با توجه به این اطلاعات، احتمال ساخت بازی بعدی Super Smash Bros توسط ساکورای وجود دارد. این بازی می‌تواند یک نسخه جدید از سری Super Smash Bros باشد یا یک بازی اکشن جدید با حضور شخصیت‌های این سری باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار و جزئیات بازی در دست نیست، اما امیدواریم به زودی شاهد اطلاعات جدیدی از سوی نینتندو باشیم.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …