بازی نقش‌آفرینی شائولین ایکس باکس با همکاری وو-تنگ کلن

«شائولین» جدیدترین پروژه ایکس باکس است که با همکاری گروه موسیقی هیپ هاپ «وو-تنگ کلن» ساخته می‌شود. این بازی یک نقش‌آفرینی سوم‌شخص است که در آن بازیکنان می‌توانند با چهار دوست به‌صورت کوآپ به مبارزه با دشمنان بپردازند.

گیم‌پلی بازی شامل مبارزات سرعتی با سلاح سرد و با تمرکز روی ترکیب مبارزه و موسیقی است. بازیکنان می‌توانند از میان چهار سلاح متفاوت یکی را انتخاب کنند که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. این بازی همچنین فهرست بلندبالایی از آثار وو-تنگ کلن را در خود جای می‌دهد که بسیاری از آن‌ها مجددا توسط تهیه‌کننده و دی‌جی جاست بلیز برای پروژه ضبط می‌شوند.

همکاری وو-تنگ کلن فراتر از موسیقی‌های آن‌ها خواهد بود؛ طوری‌که هر ۹ عضو گروه در پروژه حاضر و قابل بازی هستند و می‌توانند به‌عنوان نیروی کمکی نیز بازیکن را همراهی کنند. آیتم‌ها و تجهیزات جمع‌آوری‌شده در یک بخش با نام Neighborhood ذخیره می‌شود و بازیکنان در ‌این مکان می‌توانند وسایل خود را بفروشند، به موسیقی گوش بدهند و تجهیزات خود را به نمایش بگذارند.

بازی در یک جهان رنگارنگ و شبیه به انیمه جریان دارد که بازیکنان می‌توانند آزادانه در آن گردش کنند. ظاهر بازی دارای ظاهری مشابه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse است و به‌طور مثال یک جهش به‌همراه ضربه شامل ۷ تا ۸ فریم می‌شود.

تاریخ عرضه بازی هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا این بازی یک الی دو سال تا انتشار فاصله دارد.

خروج از نسخه موبایل