بازی Delta Force: Hawk Ops بزودی منتشر می‌شود

 

در جریان گیمزکام ۲۰۲۳، شرکت Level Infinite و استودیو TiMi Studio Group از بازی تیراندازی اول‌شخص چندنفره‌ی رایگان Delta Force: Hawk Ops رونمایی کردند. این بازی، اولین نسخه از سری دلتا فورس پس از Delta Force Xtreme 2 در سال ۲۰۰۹ است.

Hawk Ops دارای یک بخش کمپین تک‌نفره و همچنین دو حالت بازی به نام‌های Hazard Operations و Havoc Warfare است. بخش Hazard Operations یک حالت مبتنی بر استخراج است، در حالی که Havoc Warfare دارای مبارزات PvP در مقیاس بزرگ است.

این بازی در حال حاضر در مرحله پیش از آلفا قرار دارد و در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، کامپیوتر و گوشی‌های همراه عرضه خواهد شد.

در توضیحات ویدئوی بازی آمده است: «دلتا فورس: عملیات هاوک یک شوتر تاکتیکی بین پلتفرمی (کراس پلتفرم) جدید است که در آن نقش یک اپراتور را ایفا خواهید کرد که وظیفه انجام مأموریت‌های سخت را از طریق برنامه‌ریزی و کاربرد تاکتیکی دقیق بر عهده دارد.»

بازگشت دلتا فورس پس از ۱۴ سال، خبر خوشایندی برای طرفداران این سری است. باید منتظر ماند و دید که آیا این بازی می‌تواند بازگشت خوبی را برای دلتا فورس رقم بزند یا خیر.

همچنین بررسی کنید ...

بررسی تخصصی کیبورد گیمینگ DeepCool KG 722

در این ویدئوی اختصاصی برای شما کیبورد DeepCool KG 722 آنباکسینگ و بررسی تخصصی کردیم …