قابلیت کراس پلی به بازی Remnant 2 می‌آید

 

استودیو گانفایر گیمز در حال بررسی اضافه کردن ویژگی کراس‌پلی به بازی Remnant 2 است. دیوید آدامز، کارگردان بازی Remnant 2، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که تیم گانفایر گیمز در حال بررسی اضافه کردن ویژگی کراس‌پلی به بازی است و در ادامه توضیح داد: «ما در حال بررسی این مورد هستیم. با اینکه مشکلاتی در مورد پلتفرم‌های مختلف و مواردی که برای توسعه کراس‌پلی مورد نیاز هستند وجود دارد اما تیم توسعه به‌طور فعال روی آن کار می‌کند».

آدامز در ادامه به مشکلات بازی از جمله باگ مربوط‌به دعوت از دوستان روی پلی استیشن 5 اشاره کرد و گفت که این مشکل در حال حاضر رفع شده است. علاوه‌براین، گانفایر گیمز ویژگی‌های جدیدی را برای بخش کوآپ بازی در نظر گرفته است تا بازیکنان بتوانند به‌راحتی به دوستان خود ملحق شوند.

آدامز در ادامه افزود: «ویژگی دعوت از دوستان همان چیزی است که ما باید به کار روی آن ادامه دهیم؛ چرا که شرکت سونی قوانین خاصی دارد که با شیوه مچ‌میکینگ ما تطابق ندارد. با این وجود من امیدوارم که بتوانید در اکثر مواقع بازی‌های دوستانتان را ببینید و به میل خود به ماجراجویی آن‌ها بپیوندید».

بازی Remnant 2 هم‌اکنون روی کامپیوترها، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. استودیو گانفایر گیمز علاوه‌بر توسعه به‌روزرسانی‌های مختلف برای بهبود کیفیت بازی، در حال کار روی سه بسته الحاقی پولی است که مناطق و موجودات جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد.

در اینجا برخی از مزایای اضافه کردن ویژگی کراس‌پلی به بازی Remnant 2 آورده شده است:

بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با هم بازی کنند.
این امر باعث افزایش تعداد بازیکنان آنلاین بازی می‌شود.
این امر باعث افزایش تعامل بین بازیکنان می‌شود.
این امر باعث افزایش سرگرمی بازی می‌شود.

استودیو گانفایر گیمز هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه کردن ویژگی کراس‌پلی به بازی Remnant 2 اعلام نکرده است، اما این ویژگی به احتمال زیاد در آینده نزدیک اضافه خواهد شد.

همچنین بررسی کنید ...

بررسی تخصصی کیبورد گیمینگ DeepCool KG 722

در این ویدئوی اختصاصی برای شما کیبورد DeepCool KG 722 آنباکسینگ و بررسی تخصصی کردیم …