رکورد گینس بازی Football Manager شکسته شد

7667676767 - رکورد گینس بازی Football Manager شکسته شد

طولانی‌ترین زمان تجربه یک بازی، جزو رکوردهایی است که گیمرها به آن می‌نازند. ممکن است هزاران ساعت Dota 2 بازی کرده باشید و همچنان از آن سر نشوید. یک گیمر لهستانی توانسته رکورد تازه‌ای در این زمینه ثبت کند. او رکورد طولانی‌ترین کمپین را در بازی Football Manager شکسته است و اسم خود را در میان رکوردهای گینس ثبت کرده است.

پاول سیچینسکی از ژانویه 2018 آغاز کرده است و تا 21 مه 2546 در بازی فوتبال منیجر پیش رفته است. در واقع او 10,887 ساعت بازی کرده است که معادل با 453 روز و پانزده ساعت است. رکوردهای گینس تعیین کرده است که می‌توان زمان تعطیلات تابستانی در بین دو فصل را رد کرد و کنترل آن را به هوش مصنوعی سپرد. در واقع پنج درصد از کل زمان را می‌توان کاهش داد، اما بقیه بازی را نمی‌توان اسکیپ کرد و باید تک‌تک روزها را پشت سر هم طی کرد.

این گیمر لهستانی توانسته با تیم ایسلندی Fimleikafélag Hafnarfjarðar این کار را انجام دهد و صدها کاپ قهرمانی برایشان به ارمغان بیاورد. او در این مورد گفت: «بزرگ‌ترین دستاورد من 301 قهرمانی در لیگ و دریافت 667 جام قهرمانی در حذفی، لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام جهانی بود. من از لیگ‌های کمترشناخته‌شده خوشم می‌آید و از زمان کودکی به این لیگ علاقه داشتم. همچنین کسب قهرمانی با یک باشگاه ناشناخته بسیار لذت‌بخش است.»

رکورد گینس Football Manager

سیچینسکی در این زمان هدایت تیم‌های دیگری مانند پاری‌سن ژرمن، منچسترسیتی، آرسنال و اینترمیلان را در اختیار داشته است. گفتنی است این رکورد قبل از اختیار سپ هدل آلمانی بود که توانسته بود 333 سال متوالی در Football Manager پیش برود. او برای این کار، 81 روز و 20 ساعت کامل از زندگی‌اش را وقف این بازی کرده بود. شکستن رکورد جدید کار ساده‌ای نخواهد بود، زیر که باید 454 روز پی‌در‌پی به تجربه بازی بپردازید و این کار ممکن است چند سال طول بکشد. به عبارت دیگر باید زندگی خود را تعطیل کنید و شب و روز به انجام فوتبال منیجر 2023 بپردازید.

بازی فوتبال منیجر روی ورزش فوتبال نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. وین رونی، اسطوره سابق منچستریونایتد که مشغول مربی‌گری در لیگ آمریکاست، اذعان به استفاده از این بازی کرده است. او می‌گوید که ستاره‌های ناشناس را با این بازی پیدا می‌کند و مربی‌های زیادی برای جذب بازی‌کنان جدید از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است بازی فوتبال منیجر 2025 قرار است با تغییر موتور گرافیکی، قابلیت‌های جذابی اضافه کند. نظر شما چیست؟ آیا می‌توانید رکورد گینس این گیمر لهستانی را بشکنید؟

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …