این 19 شخصیت به Mortal Kombat 1 می‌آیند

4345454 - این 19 شخصیت به Mortal Kombat 1 می‌آیند

در جدیدترین اخبار مربوط به بازی جدید استودیو ندررلم (NetherRealm) یعنی Mortal Kombat 1، تعداد ۱۹ نفر از مبارزان این عنوان لو رفتند.

اگر پیگیر اخبار Mortal Kombat 1 باشید، حتماً با r00000r، کاربر وب‌سایت GameFAQs آشنا هستید. وی بارها اطلاعات درستی را از این بازی، قبل از تائید رسمی لو داده و صحت گفته‌های خود را ثابت کرده است. اطلاعات جدید اما مربوط به این می‌شود که به تازگی یک کاربر جدید از GameFAQs، فهرستی از شخصیت‌های قابل‌بازی در Mortal Kombat 1 را منتشر و ادعا کرده است که تمام این جزئیات، صحیح هستند.

به دنبال این موضوع، r00000r باری دیگر بازگشت تا با انتشار فهرست افرادی که در این بازی حضور ندارند، صحبت‌های این فرد تازه‌وارد و جعلی را رد کند که همین اتفاق به‌صورت خودکار، منجر به به‌دست آمدن لیست مبارزان حاضر در Mortal Kombat 1 شد. در ادامه می‌توانید این فهرست که مربوط به افراد حاضر در بازی هستند و غایبین از آن‌ کسر شده‌اند را مشاهده کنید:

Ashrah
Havik
Johnny Cage
Kenshi
Kitana
Kung Lao
Li Mei
Liu Kang
Mileena
Nitara
Raiden
Reiko

Reptile
Scorpion
Shang Tsung
Sindel
Smoke
Sub-Zero
Tanya

به گفته این منبع داخلی، شخصیت‌های Jade, Sektor, Cyrax و نوع مونث Nightwolf به عنوان شخصیت قابل‌بازی در Mortal Kombat 1 حضور ندارند. اد بون (Ed Boon)، کارگردان بازی نیز در آخرین قسمت The Jeff Gerstmann Show اعلام کرده بوده که داستان تائید می‌کند که چه کسی جزو مبارزان اصلی و چه کسی جزو Kameo‌ها باشد. به‌ عنوان مثال، Cassie Cage و باقی Kombat Kidها (شامل Jacqui Briggs, Kung Jin, and Takeda Takahashi) در تایم‌لاین بازی هنوز به دنیا نیامده‌اند.

وی همچنین گفته بود که Mortal Kombat 1 به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، توسط آنریل انجین ۴ توسعه پیدا کرد و بعد از آن، سازندگان نمی‌توانستند بازی را به آنریل انجین ۵ انتقال دهند چراکه انجام چنین کاری، باعث می‌شد بین نسخه ۱۱ و ۱ حدود هفت سال فاصله بیفتد.

Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع : گیم فا

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …