راک‌استار : بازی GTA 6 بی‌نقص خواهد بود

مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو می‌گوید راک‌استار در ساخت بازی GTA 6 کمال‌گرا است. زیرا روی یکی از بزرگ‌ترین دنباله‌های تاریخ کار می‌کند.

به‌صورت رسمی می‌دانیم بازی GTA 6 در راه است و اکنون استراس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو مدعی شده که راک‌استار با این دنباله به‌دنبال کمال‌طلبی است. ازآنجایی‌که شورواشتیاق زیادی پیرامون این بازی جهان‌باز شکل گرفته، باید ببینیم راک‌استار چگونه از بازی بزرگی مثل GTA V به GTA 6 انتقال پیدا خواهد کرد. هرچند کاسه صبر طرفداران لبریز شده است و آن‌ها دوست دارند هرچه زودتر تاریخ انتشار بازی اعلام شود.

جمله‌ی زلنیک درباره‌ی بازی GTA 6 از پادکست اخیر Aarthi and Sriram برداشته شده است؛ جایی‌که از ایشان پرسیده شد چگونه تیک-تو و استودیوهای زیرمجموعه آن درعین وفاداری به مواردی که باعث جذابیت یک مجموعه برای بازیکنان می‌شوند، به تعادل در ساخت تجربه‌های جدید و باارزش برای طرفداران می‌رسند.

زلنیک در پاسخ گفت: «من فکر می‌کنم این چالشی است که افراد حاضر در راک‌استار با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. هردفعه که نسخه جدیدی از Grand Theft Auto در راه است، باید اثری باشد که از طرفی هرگز آن را ندیده‌اید و از طرف دیگر، باید احساسات ما درباره‌ی این مجموعه را منعکس کند. جواب راک‌استار [به این قضیه] این است که فقط به‌دنبال بی‌نقصی باشید. دنبال چیزی کمتر از آن نباشید. سپس به این هدف می‌رسیم».

با اینکه باید منتظر باشیم و ببنیم کمال‌طلبی برای بازی جدید GTA به چه معنا خواهد بود، اما ظاهرا یکی از بازیگران اثر هم با دامن زدن به شایعات پیرامون بازی، به خاص بودن محصول اشاره دارد. هرچند مشخص نیست رفتارهای او واقعا معنادار هستند یا تنها در حال دست انداختن طرفداران است.

خوشبختانه به‌طور تقریبی می‌دانیم که GTA 6 چه‌زمانی عرضه خواهد شد. وقتی تیک-تو ادعا کرد بازی درجریان سال مالی ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، ارزش سهام آن افزایش چشم‌گیری داشت: «انتظار داریم در سال مالی ۲۰۲۵ با عرضه چندین بازی پیش‌گام وارد دوران جدیدی شویم که باور داریم باعث تعیین استانداردهای جدید در صنعت ما خواهد شد. به ما اجازه می‌دهد بیش‌از ۸ میلیارد دلار (۶.۴ میلیارد پوند) درآمد خالص داشته باشیم».

 

منبع : زومجی

خروج از نسخه موبایل