بازی Far Cry 6 برای فروشگاه استیم عرضه شد

43443544 - بازی Far Cry 6 برای فروشگاه استیم عرضه شد

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بازی Far Cry 6 را همراه با تخفیف ۷۵ درصدی ۱۰ روزه برای تمام نسخه‌های آن روی فروشگاه استیم (Steam) عرضه کرد.

بازی Far Cry 6 شرکت یوبیسافت پس از تمام شدن مدت فروش انحصاری آن روی فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) و یوبیسافت کانکت (Ubisoft Connect)، در دسترس کاربران فروشگاه استیم قرار گرفت.

کاربران استیم می‌توانند تمام نسخه‌های بازی Far Cry 6 از جمله نسخه استاندارد، دیلاکس، گلد و بازی سال را با تخفیف ۷۵ درصدی تا تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲ (۲۵ مه ۲۰۲۳) خریداری کنند. نسخه دیلاکس این بازی شامل بازی اصلی و بسته آلتیمیت است و نسخه طلایی علاوه بر این موارد، سیزن پس بازی را شامل می‌شود. سیزن پس امکان دسترسی به بازی Far Cry 3: Blood Dragon و سه داستان الحاقی با تمرکز بر شرورهای گذشته یعنی واس مونتنگرو، جوزف سید و پاگان مین را فراهم می‌کند.

همچنین نسخه بازی سال (Game of the Year) بازی Far Cry 6 شامل بسته الحاقی Lost Between Worlds است. سازندگان برای بازی پایه ویژگی‌های جدیدی مانند حالت New Game Plus، راهنمایی Completionist برای ردیابی آیتم‌های قابل جمع‌آوری و حالت دشواری جدید را منتشر کرده‌اند.

گفتنی است که داستان این بازی مربوط به یک شورشی به نام دنی روهاس است که در نهایت تبدیل به یک انقلابی شده و باید با نیروهای یک دیکتاتور به نام آنتون کاستیو بجنگد. دنیای این بازی با الهام از شرایط آب و هوایی و اقلیم کوبا توسعه یافته و شامل یک جزیره عظیم با چشم‌اندازهای دیدنی و پایگاه‌های مختلف دشمن است.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

شاهزاده ایرانی: ماجراجویی جدید در راه است!

طبق شایعات، یوبیسافت در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی محبوب شاهزاده ایرانی با نام …