نمرات و نقدهای Dead Island 2 اعلام شد

به عرضۀ بازی Dead Island 2 بسیار نزدیک هستیم و به همین دلیل، نقدها و نمرات این عنوان مورد انتظار از سوی وبسایت‌های معتبر منتشر شده‌اند.

در ادامه خلاصه‌ای از نقد و بررسی برخی وبسایت‌های گیمینگ را مطالعه می‌کنید:

God is a Geek 8.5/10

اگرچه بازی از مشکلاتی مانند گلیچ‌ها و باگ‌ها رنج می‌برد، اما Dead Island 2 یک هرج و مرج سرگرم‌کننده را به ژانر سندباکس آخرالزمانی زامبی‌محور ارائه می‌دهد.

Gamespot 7/10

به عنوان بازی‌ای که بیش از یک دهه در دست ساخت بوده، حتی عرضۀ Dead Island 2 یک معجزه است. در حقیقت، انتشار بازی در چنین وضعیتی که پلیر‌ها برای مدت زمانی می‌توانند با آن سرگرم شوند و تا حدودی از داستان لذت ببرند، نشان می‌دهد سازندگان توانستند به خط پایان برسند و بازی را تکمیل کنند. با این وجود، روایت کم‌کشش، گان‌پلی ضعیف و برخی از مشکلات متعادل‌سازی، به Dead Island 2 آسیب می‌رسانند. از سوی دیگر، مبارزات با سلاح سرد عمیق و ستینگ غنی، آن را از بازی اول فراتر می‌برند.

IGN 7/10

Dead Island 2 یک بازی بامزه و ماجراجویی‌‌ای شایسته به همراه سلاخی زامبی‌ها است، اما به غیر از شوخی‌های خنده‌دار، فاقد هر گونه خلاقیتی است.

GAMINGbible 6/10

در حالی که Dying Light یک پارکور جذاب را به ارمغان می‌آورد و Resident Evil اثری هوشندانه در ژانر وحشت بقاء است، Dead Island 2 چیز به خصوصی ارائه نمی‌دهد که در کنار موج‌های بی‌پایان زامبی‌ها، بازی را به تعادل برساند. این عنوان شما را سرگرم خواهد کرد، اما پس از مدتی خواهان اثری عمیق‌تر و غنی‌تر خواهید بود.


میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک


میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

بازی Dead Island 2 در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۱ آوریل ۲۰۲۳) در دسترس دارندگان ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و PC قرار خواهد گرفت. طبق گفته‌ی سازندگان، برای اتمام این اثر با همه ماموریت‌های جانبی تقریباً به ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل