لپ تاپ گیمینگ لنوو GeekPro G5000 رونمایی شد

لپ تاپ های گیمینگ جدید سری GeekPro G5000 لنوو با تعادل مشخصات فنی و قیمت مناسب، به‌عنوان گزینه‌ای اقتصادی‌تر از سری لژیون برای بازی کردن معرفی شدند.

لنوو به‌تازگی از لپ تاپ های گیمینگ سری جدیدی به‌نام GeekPro G5000 رونمایی کرده است که ارزان قیمت‌تر از لپ تاپ‌های سری Legion هستند. پیش از این لنوو از نام G5000 برای کامپیوترهای دسکتاپی خود استفاده می‌کرد، اما حالا تصمیم گرفته از آن‌ها در محصولات گیمینگ خودش هم استفاده کند. این محصولات قرار است به‌عنوان لپ تاپ‌هایی مقرون به‌صرفه در اختیار گیمرها قرار بگیرند.

پوستر رسمی منتشر شده توسط لنوو، لپ تاپ GeekPro G5000 را به‌عنوان یک محصول پرقدرت نشان می‌دهد. گرچه مشخصات فنی آن هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این لپ تاپ مشخصات و قابلیت‌های مناسبی را در اختیار گیمرهایی که به‌دنبال یک گزینه با قیمت مناسب هستند، قرار دهد. یک پردازنده قدرتمند، یک کارت گرافیک مجزا و یک نمایشگر با نرخ رفرش بالا همگی می‌تواند جزوی از این لپ تاپ باشد.

لپ تاپ‌های لنوو لژیون از عملکرد بالارده و طراحی درجه یکی بهره می‌برند، اما قیمت سرسام‌آوری دارند. اما حالا سری گیک‌پرو G5000 با قیمتی اقتصادی‌تر، به کاربران اجازه می‌دهد صاحب لپ تاپ قدرتمندی شوند، در حالی که فشار زیادی به آن‌ها وارد نمی‌کند.

با توجه به سابقه‌ای که لنوو دارد، گیمرها می‌توانند انتظار کامپیوتر قابل حملی را داشته باشند که تجربه خوبی از بازی‌ها را در اختیارشان می‌گذارد. لنوو هنوز جزئیات زیادی را از لپ تاپ‌های این خانواده جدید فاش نکرده است.

منبع : گجت نیوز

 

خروج از نسخه موبایل