انتشار اطلاعات جدید درباره Call of Duty 2023

گفته‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که برخلاف شایعات پیشین، Call of Duty 2023 یک بازی کامل و جداگانه خواهد بود.

اگر پیگیر اخبار باشید، حتماً می‌دانید که تاکنون اطلاعات ضد و نقیض زیادی حول محور Call of Duty 2023 میان محافل دنیای بازی‌های ویدیویی دهان به دهان گشته است. به‌عنوان مثال چندی پیش جیسون شرایر (Jason Schreier)، روزنامه‌نگار و منبع داخلی مشهور، اعلام کرده بود که نسخه‌ی سالِ جاریِ این سری، درواقع یک بسته‌ی الحاقی بسیار بزرگ از Modern Warfare II خواهد بود و توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) توسعه خواهد یافت.

به‌ تازگی اما منابع آگاه دیگری که با رسانه‌ی Insider-Gaming همکاری می‌کنند، اعلام کرده‌اند که گفته‌ی شرایر در مقطعی حقیقت داشته ولی از زمانی به بعد، روند توسعه‌ی Call of Duty 2023 تغیر مسیر داده است و توسعه‌دهندگان در نهایت تصمیم گرفتند تا این پروژه را به‌ صورت یک عنوان پریمیوم تولید کنند. اگرچه جزئیات بیشتری در دسترس نیست اما به‌ نظر می‌رسد این بازی ارتباط تنگاتنگی با سری Modern Warfare دارد.

بدین ترتیب حتی گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که شاید Call of Duty 2023 درواقع Modern Warfare III باشد؛ هرچند که طبق اظهارات منابع داخلی، هنوز نامی قطعی برای این بازی انتخاب نشده است.

مورد بعدی دیگر اینکه اگرچه گفته می‌شود که بازی جدید توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز در دست ساخت قرار دارد ولی درواقع این پروژه به‌قدری بزرگ است که تمامی استودیوهای سازنده‌ی عناوین Call of Duty، یعنی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و تری‌آرک (TreyArch) نیز درگیر توسعه‌ی آن هستند.

علاوه‌بر این‌ها، گفته می‌شود Call of Duty 2023 شامل دو بتای هفتگی خواهد شد که یکی از آن‌‌ها دسترسی زودهنگام به کمپین داستانی است. همچنین به‌نظر می‌رسد این بازی، عنوانی میان نسلی باشد که روی کنسول‌های نسل قبل نیز اجرا خواهد شد. و درنهایت، طبق گزارش‌های به‌دست آمده، تاریخ انتشار این بازی از هم‌اکنون توسط اکتیویژن (Activision) تعین شده است اما منابع داخلی، قادر به تائید روز دقیقِ رونمایی از آن نیستند.

گفتنی است که Call of Duty Modern Warfare II به‌ عنوان آخرین بازی از سری، هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قابل بازی است.

 

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل