عرضه The Last of Us Part 1 برای PC به تاخیر دارد

با اعلام رسمی استودیوی ناتی داگ، تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 1 روی پلتفرم رایانه‌های شخصی تا روزهای پایانی مارس 2023 به تعویق افتاده است.

در حال حاضر شهرت سری The Last of Us به لطف پخش سریال اقتباسی آن از شبکه‌ی HBO، بیش از پیش افزایش یافته است. طبق آمار منتشر شده، پخش این سریال افزایش قابل توجهی در فروش نسخه‌های اول و دوم این مجموعه ایجاد کرد و شرکت سونی در نظر دارد با انتشار بازی The Last of Us Part 1 روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، میزان فروش سری را بیشتر کند. با این حال، به نظر می‌رسد کاربران رایانه‌های شخصی باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی اولین نسخه‌ی سری The Last of Us منتظر بمانند.

استودیوی ناتی داگ اخیرا در توییتر اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی The Last of Us Part 1 با تاخیر مواجه شده است. این نسخه‌ی بازسازی شده برای پلی استیشن 5، ابتدا قرار بود در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) عرضه شود اما اکنون زمان آن برای 8 فروردین 1402 (28 مارس 2023) برنامه‌ریزی شده است.

استودیوی ناتی داگ درباره‌ی علت این تاخیر توضیح داد: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که پورت رایانه‌های شخصی The Last of Us Part 1 در بهترین شکل ممکن باشد. این چند هفته اضافی به ما این امکان را می‌دهد که اطمینان پیدا کنیم این نسخه از The Last of Us مطابق با خواسته‌ی شما و استانداردهای ما است.»

در ادامه این توسعه‌دهنده اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیشتری درباره نسخه‌ی رایانه شخصی The Last of Us Part 1 به اشتراک خواهد گذاشت. شرکت سونی در نظر دارد این بازی را با قیمت 59.99 دلار در اختیار بازیکنان رایانه‌های شخصی قرار دهد که 10 دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی پلی استیشن 5 است. در همین حال، ناتی داگ تایید کرد که این بازی در هنگام عرضه توسط استیم دک (Steam Deck) پشتیبانی خواهد شد.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل