همه بسته‌های الحاقی بازی Wild Hearts رایگان است

7686788787 - همه بسته‌های الحاقی بازی Wild Hearts رایگان است

شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) تایید کرد که بازی Wild Hearts هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارد و تمامی محتوای پس از عرضه‌ی آن مانند بسته‌های الحاقی، رایگان هستند.

از زمان معرفی بازی شکار هیولای Wild Hearts توسط کوئی تکمو و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، به صورت مرتب جزئیات و نمایش‌های بیشتری از آن با هواداران به اشتراک گذاشته شده است. با هر نمایش جدید از Wild Hearts، امیدواری برای تبدیل شدن آن به یک رقیب قدرتمند برای سری محبوب Monster Hunter شرکت کپکام (Capcom) افزایش می‌یابد. حال تیم سازنده جزئیات جدیدی در مورد این بازی اکشن و نقش‌آفرینی منتشر کرده است که طرفداران را خوشحال خواهد کرد.

اخیرا لوئیس هاروی (Lewis Harvey)، تهیه‌کننده اجرایی بازی Wild Hearts در شرکت کوئی تکمو، تایید کرد که این بازی هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد نداشت. علاوه بر این، تمام محتوای پس از عرضه مانند بسته‌های الحاقی آن رایگان خواهند بود. با اینکه هاروی به جزئیات این بسته‌های الحاقی اشاره چندانی نکرد اما توضیح داد که در حال حاضر، سازندگان در نظر دارند انواع بیشتری از کمونو (Kemono) که لقب هیولاهای بازی Wild Hearts است را به عنوان محتوای الحاقی به بازی اضافه کنند.

در رابطه با کمونوها، هاروی اعلام کرد که بیش از ۲۰ نوع از آن‌ها در زمان عرضه در بازی Wild Hearts حضور دارند. البته سازندگان قصد ندارند تمامی آن‌ها را قبل از انتشار بازی معرفی کنند. در همین حال، هاروی در مصاحبه‌ی خود تایید کرد که بازی Wild Hearts روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس دارای دو حالت گرافیکی Performance و Quality خواهد بود.

گفتنی است که بازی Wild Hearts قرار است در تاریخ 28 بهمن 1401 (17 فوریه 2023) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

حمله سایبری به اپیک گیمز: جزئیات هک 190 گیگابایتی

هک گسترده اپیک گیمز، سازنده بازی محبوب فورتنایت، توسط گروه Mogilevich فاش شد. این گروه …