بازی Far Cry 7 ساخته خواهد شد

3454354353 - بازی Far Cry 7 ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Insider Gaming، دو بازی جدید از سری Far Cry در دست ساخت قرار دارد که یکی از آن‌ها تجربه‌ای داستانی را ارائه می‌دهد و دیگری یک اثر چندنفره است.

طبق اطلاعات فاش شده، این آثار در ابتدا یک بازی واحد بوده‌اند اما در نهایت از یکدیگر جدا شده‌ و هم‌اکنون در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارند. Far Cry 7 در حال حاضر با اسم رمز Project Blackbird توسعه می‌یابد، در حالی که پروژۀ چندنفره با اسم رمز Project Maverick پروسۀ تولید را طی می‌کند؛ هر دوی این پروژه‌ها با همکاری گستردۀ یوبیسافت مونترال ساخته خواهند شد. با توجه به جزئیات محدودی که منابع IG به اشتراک گذاشته‌اند، پروژۀ Maverick بارها تغییر کرده و تحولات رادیکالی را به خود دیده است. با این وجود، این منابع فاش کردند که بازی چندنفره در طبیعت وحشی آلاسکا قرار دارد و عنوان تک‌نفره نیز همین محیط را برای روایت داستان خود انتخاب کرده است.

از سوی دیگر، بازی چندنفره با مکانیک مرگ دائمی (بدون ریسپاون شدن)، سیستم کوله‌پشتی و قراردادها، روی بقاء تاکید دارد و به نظر می‌رسد که طبیعت دشمن اصلی شما خواهد بود تا پلیرهای دیگر. تصویری از این بازی برای Insider Gaming ارسال شده که شامل محل Extraction، صندوق‌های قابل لوت و موارد دیگری می‌شود، اما منبع مذکور اجازۀ به اشتراک‌گذاری تصویر را نداده است.

در نهایت، منابعی که از آن‌ها سخن به میان آمد، اعلام کرده‌اند که در حال حاضر، یوبیسافت پاییز ۲۰۲۵ را به عنوان بازۀ انتشار این دو بازی هدف قرار داده است.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

پابجی در آستانه تحولی بزرگ: گرافیک واقع‌گرایانه، نقشه تخریب‌پذیر و محتوای جدید

خبر داغ برای طرفداران پابجی: پس از سال‌ها انتظار، بالاخره این بازی محبوب به‌روزرسانی‌های اساسی …