کنترلر جدید ASUS با نمایشگر داخلی OLED برای ایکس باکس

4532453245 - کنترلر جدید ASUS با نمایشگر داخلی OLED برای ایکس باکس

ASUS در سال جاری میلادی یک کنترلر ایکس باکس جدید برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند که دارای نمایشگر OLED داخلی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال خواهد بود.

این کنترلر که ROG Raikiri Pro نام دارد، در بالای دکمه Xbox خود دارای یک نمایشگر OLED کوچک 1.3 اینچی است که انیمیشن‌های سفارشی، وضعیت باتری یا میکروفون و موارد دیگری را نشان می‌دهد.

از نمایشگر OLED این کنترلر با رزولوشن 128 در 40، تا حد زیادی برای تعویض پروفایل‌ها در طول بازی، بررسی وضعیت شارژ، اتصالات بلوتوث و اجرای متن یا تصاویر پس‌زمینه متحرک استفاده می‌شود. در تصویر متحرک زیر نحوه نمایش محتوا در نمایشگر کوچک کنترلر نمایش داده شده است.

نمایشگر کنترلر ایکس باکس ایسوس

دو دکمه در بالای Raikiri Pro وجود دارند که برای تعویض پروفایل کنترلر در طول بازی استفاده می‌شوند و نحوه عملکرد دکمه‌ها، میزان حساسیت جوی استیک و موارد دیگری از طریق برنامه Armoury Crate ایسوس در رایانه قابل تنظیم هستند. همچنین چهار دکمه قابل برنامه‌ریزی در عقب، قفل تریگر و یک D-Pad دایره‌ای در آن وجود دارد.

Raikiri Pro همچنین اولین کنترلر دارای مجوز ایکس باکس با اتصال سه‌حالته است که شامل بلوتوث، حالت RF با تأخیر کم 2.4 گیگاهرتزی و USB-C سیمی می‌شود. ایکس از Raikiri Pro به‌عنوان یک کنترلر حرفه‌ای برای رایانه شخصی یاد کرده است که با این وجود می‌توان انتظار داشت تا بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای آن فقط به‌طور کامل روی رایانه شخصی کار کنند.

کنترلر جدید همچنین دارای یک ESS DAC داخلی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و دکمه بی‌صداکردن است. ایسوس درباره تاریخ عرضه و قیمت Raikiri Pro هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده و فقط می‌دانیم که این کنترلر قرار است زمانی در سه ماهه اول سال 2023 در دسترس قرار گیرد.

منبع : دیجیاتو

همچنین بررسی کنید ...

مایکروسافت از کنترلر معلق Xbox S طرح Dune رونمایی کرد

مایکروسافت در آستانه اکران فیلم Dune: Part Two، از دو محصول جذاب رونمایی کرد که …