بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom آنلاین می شود

543535435 - بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom آنلاین می شود

یکی از کاربران انجمن Reddit اخیراً تصویری فاش شده از طرح روی جلد عنوان The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این بازی دارای قابلیت‌های آنلاین خواهد بود.

مشخص نیست که ویژگی آنلاین بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به چه موردی مربوط می‌شود. این احتمال وجود دارد که ویژگی مذکور تنها به ذخیره‌های ابری یا تابلوهای امتیازات (Leaderboard) محدود باشد. از سوی دیگر، این می‌تواند یک ویژگی آنلاین ناهمزمان پیچیده‌تر باشد که شامل سایر بازیکنان می‌شود. نینتندو هنوز چیزی را در این زمینه تایید نکرده است.

4564564564 - بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom آنلاین می شود

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مدتی پیش توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی E10+ را دریافت کرد. اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص این رده‌بندی سنی در دسترس نیست، اگرچه به نظر می‌رسد این عنوان شامل خشونت فانتزی و برخی مضامین وسوسه‌انگیز دیگر می‌شود. البته این موضوع تعجب‌آور نیست، زیرا بازی قبلی این مجموعه یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز در سال 2017 همین رده‌بندی سنی را دریافت کرده بود.

پس از اتمام ساخت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، توسعه‌ی دنباله‌ی آن در سال 2017 آغاز شد. این بازی به عنوان دنباله‌ی Breath of the Wild در مراسم E3 2019 معرفی گردید. بعداً نینتندو در E3 2021 تریلری جدید از این بازی را رونمایی کرد که شامل گیم‌پلی و داستان بود.

این بازی ابتدا قرار بود در سال 2022 منتشر شود، اما در نهایت عرضه‌ی آن به سه ماهه دوم 2023 موکول گردید. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می 2023 (22 اردیبهشت 1402) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

حمله سایبری به اپیک گیمز: جزئیات هک 190 گیگابایتی

هک گسترده اپیک گیمز، سازنده بازی محبوب فورتنایت، توسط گروه Mogilevich فاش شد. این گروه …