اعلام زمان انتشار آپدیت ۶.۳ بازی Final Fantasy 14: Endwalker در تریلر تازه

 

اسکوئر انیکس در جریان رویداد زنده‌ی Producer Live اخیر، مجموعه کاملی از جزئیات مربوط‌به به‌روزرسانی ۶.۳ بازی Final Fantasy 14: Endwalker را به همراه یک تریلر جدید منتشر کرد. به‌گفته‌ی سازنده، داستان این به‌روزرسانی قرار است وقایع کمپین اصلی را ادامه دهد و مجموعه‌ی دوم حملات Endwalker’s Alliance را به نمایش گذارد.

علاوه‌بر این محتوای داستانی، به‌روزرسانی ۶.۳ مجموعه‌ای از محتوای جدید PVE و PVP را برای بازیکنان به همراه خواهد داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک Trial هشت نفره، یک Unreal Trial، یک Alliance Raid جدید ۲۴ نفره به همراه یک دانجن اشاره کرد. همچنین تیم سازنده برای طرفداران سرسخت بخش PVE، یک Ultimate Raid جدید براساس سری Omega Stormblood را تدارک دیده که قرار است اندکی پس از انتشار به‌روزرسانی ۶.۳ ازطریق نسخه‌ی ۶.۳۱ در دسترس قرار گیرد.

مجموعه‌ای از محتوای جدید نیز برای بازیکنانی که تمایل به تجربه‌ی تک نفره دارند در به‌روزرسانی ۶.۳ گنجانده شده است که داستان‌های Tataru’s Grand ،Tales of Newfound و Somehow Further Hildibrand را ادامه خواهند داد. همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار اضافه شدن مأموریت‌های Tribal برای Loporrits، یک Deep Dungeon جدید به نام Eureka Orthos و اضافه شدن سیاهچال‌های Heavensward بیشتر در سیستم Duty Support بازی Final Fantasy 14: Endwalker را داشته باشند.

طبق اعلام اسکوئر انیکس، به‌روزرسانی ۶.۳ بازی Final Fantasy 14: Endwalker در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۱ (۱۰ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های PC، PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

منبع : زومجی

 

خروج از نسخه موبایل