کارگردان روایی The Witcher 4 در توضیحاتی جدید اعلام کرد که این بازی در مقایسه با نسخه پیشین، تجربهای غنیتر و درگیرکنندهتر را ارائه خواهد داد.
فیلیپ وبر، کارگردان روایی The Witcher 4، در گفتوگو با وبسایت VGC به تشریح ویژگیهای جهان باز این بازی پرداخت و توضیح داد که استودیو CD Projekt RED به جای گسترش نقشه بازی به اندازهی نسخه سوم، تصمیم گرفته است که تمرکز خود را بر ایجاد جهانی عمیقتر، غوطهورتر و سیستماتیکتر بگذارد.
وی در این خصوص گفت:
“جهان باز لزوماً نیازی به بزرگتر بودن ندارد. بلکه این جهان میتواند عمیقتر، جذابتر و با سیستمهای پیچیدهتر باشد. فکر میکنم این ویژگی است که دیدن آن بسیار هیجانانگیز خواهد بود.”
در ادامه، Małgorzata Mitręga، تهیهکننده اجرایی بازی، افزود:
“اگرچه The Witcher 4 قطعاً تجربهای برجسته خواهد بود، اما تمرکز اصلی استودیو بر جاهطلبی و ایجاد حس غوطهوری بیشتر است.”
وبر همچنین تاکید کرد که توسعه یک ویژگی جدید برای بازی به معنای بهترین بودن آن ویژگی نیست، بلکه هدف، ارائه بهترین تجربه با توجه به امکانات موجود است. وی اضافه کرد که این موضوع بیشتر به جاهطلبی مربوط میشود و به مقیاس و اندازه بازی ارتباطی ندارد.
این بازی به عنوان یک اثر اکشن نقشآفرینی تکنفره و جهان باز، قرار است تجربهای وسیع و جذاب را به گیمرها ارائه دهد. در پایان، وبر خاطرنشان کرد که هدف تیم توسعه این است که بازی به طور مداوم محتوای معنادار و جذابی ارائه دهد تا از احساس تکراری بودن جلوگیری شود.
“ما همیشه سعی میکنیم هر چیزی که میخواهیم انجام دهیم، معنادار و جالب باشد. اگر شروع به تکرار یک چیز کنیم، نشان میدهد که بازی ممکن است بیش از حد بزرگ و بیمحتوا باشد.”