در آستانهی انتشار بازی بازسازیشدهی The Thing، جزئیات جدید و هیجانانگیزی از تغییرات و بهبودهای اعمالشده در این عنوان ترسناک منتشر شده است. مارک اتکینسون، کارگردان اصلی بازی، در مصاحبهای با SyFy Wire پرده از تغییرات گستردهای برداشت که تجربه بازی را به کلی متحول خواهد کرد.
یکی از مهمترین تغییرات حذف سیستم عفونت از پیش تعیینشده است که به بازیکنان اجازه میدهد تا با آزادی بیشتری در محیط بازی کاوش کنند. علاوه بر این، بیش از ۱۵۰۰ تغییر در کد بازی و ۲۰۰۰ بهبود در طراحی هنری و مراحل، گرافیک و گیمپلی بازی را به سطحی بالاتر ارتقا داده است. نورپردازی بهبودیافته، مدلهای شخصیتهای دقیقتر و جلوههای محیطی واقعگرایانهتر، همگی به خلق یک تجربه ترسناک و غوطهورکنندهتر کمک میکنند.
تغییرات در سیستم سلامتی و مهمات نیز به بازیکنان اجازه میدهد تا با تمرکز بیشتری روی مبارزه با هیولاها، از بازی لذت ببرند. مبارزه با باسفایتها نیز به جای تکیه بر سختی بیش از حد، به مهارت بازیکنان وابسته خواهد بود.
هنوز جزئیات کاملی از سیستم سختی جدید منتشر نشده است، اما میتوان انتظار داشت که این سیستم به بازیکنان اجازه دهد تا سطح دشواری بازی را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنند.
تاریخ انتشار و پلتفرمها
The Thing Remastered قرار است در تاریخ ۵ دسمبر (۱۵ آذر) برای رایانههای شخصی، کنسولهای نسل هشتم و نهم ایکسباکس و پلیاستیشن و همچنین نینتندو سوییچ منتشر شود.