آپدیت جدید بازی Overwatch 2 منتشر شد

بلیزارد به‌روزرسانی جدید بازی Overwatch 2 را با هدف متعادل‌سازی قدرت قهرمانان منتشر کرد.

شرکت بلیزارد یک به‌روزرسانی متعادل‌کننده جدید برای بازی Overwatch 2 منتشر کرده است که در آن تغییراتی در قدرت‌ هیروهای مختلف به مانند Doomfist، اوریسا، Ramattra، کیریکو، آنا، Sojourn و تریسر ایجاد شده است. به نظر می‌رسد بعد از تقویت قدرت‌های Doomfist در به‌روزرسانی‌های قبلی، این هیرو قدرتمندتر از حالت متعادل خود شده بود و حالا بلیزارد زمان خنک‌ شدن Rocket Punch او را از سه به چهار ثانیه افزایش داده است. بااین‌حال حداقل آسیب Rocket Punch او از ۸۰ به ۱۰۰ ارتقا یافته است.

علاوه‌بر این، میزان سلامت دریافتی Doomfist در هنگام ضربه زدن به دشمنان از ۴۰ به ۳۵ کاهش یافته است. بلیزارد در مورد Orisa تصمیم گرفته است قدرت Terra Surge او را به قدری افزایش دهد تا شلیک‌های آن از موانع مختلف عبور کنند. همچنین محدوده‌ی آسیب قدرت Fusion Driver این هیرو از ۱۵ تا ۲۵ متر افزایش یافته است. بلیزارد قدرت زرهی Nemesis Form شخصیت Ramattra را به ۲۲۵ رسانده است تا سرعت حرکت این هیرو حدود ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

همچنین زمان استفاده‌ی مجدد از قابلیت Void Barrier او از ۱۵ ثانیه به ۱۳ ثانیه کاهش یافته است. در ادامه بلیزارد توضیح داد که در این به‌روزرسانی تغییراتی در Roadhog رخ نداده است و دلیل آن به یک مشکل فنی مربوط می‌شود. بلیزارد در این‌باره افزود: «قدرت سایر قهرمانان به‌گونه‌ای تنظیم شده است تا گزینه‌های بیشتری برای مقابله با او در کوتاه مدت داشته باشند. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در آینده باشید».

منبع : زومجی

خروج از نسخه موبایل