آیا شوکیس PlayStation جدید در راه است!

شایعات پیرامون رویدادهای PlayStation در حال افزایش است. برخی منابع از برگزاری یک رویداد بزرگ در ماه سپتامبر خبر می‌دهند، در حالی که برخی دیگر تاریخ دقیق‌تری را برای انتشار اخبار جدید از این شرکت ارائه می‌کنند.

شوی بزرگ در راه است؟

طبق گفته‌ی Lunatic Ignus، افشاگری که پیش از این تاریخ انتشار تریلر بازی Black Myth: Wukong را به درستی فاش کرده بود، سونی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد بزرگ پلی استیشن در ماه سپتامبر است.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی تأیید نشده، اما برگزاری چنین رویدادی در این زمان منطقی به نظر می‌رسد. سونی می‌تواند از این فرصت برای معرفی پلی استیشن 5 پرو و همچنین نمایش بازی‌های جدیدی که قدرت این کنسول را به رخ می‌کشند، استفاده کند.

علاوه بر این، رویداد Tokyo Game Show نیز در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و برگزاری یک رویداد اختصاصی پلی استیشن در این بازه زمانی می‌تواند به جلب توجه بیشتر به این شرکت کمک کند.

State of Play جدید چه زمانی منتشر می‌شود؟

در حالی که شایعات اولیه حاکی از برگزاری یک رویداد بزرگ پلی استیشن در ماه جاری بود، منابع داخلی متعددی اکنون می‌گویند که این رویداد در واقع State of Play خواهد بود.

با توجه به اینکه امروز آخرین دوشنبه ماه مه و همزمان با روز یادبود در ایالات متحده است، احتمالاً جزئیات دقیق‌تر این رویداد، از فردا (سه‌شنبه 30 مه) به طور رسمی اعلام خواهد شد.

جمع‌بندی

هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست، اما شواهد حاکی از آن است که پلی استیشن در حال برنامه‌ریزی برای رویدادهای بزرگی در ماه‌های آینده است.

طرفداران پلی استیشن می‌توانند منتظر اخبار بیشتری در مورد State of Play جدید و همچنین احتمالاً یک رویداد بزرگ‌تر در ماه سپتامبر باشند.

به محض انتشار اطلاعات رسمی، جزئیات دقیق‌تر را به اطلاع شما خواهیم رساند.

همچنین بررسی کنید ...

Doom جدید در راه است! رونمایی در Xbox Games Showcase

شایعات داغ از دنیای بازی‌های ویدیویی خبر از رونمایی بازی Doom جدید در رویداد Xbox …