DOOM: The Dark Ages – شمشیر به جای BFG در عصر تاریکی!

خبرهای داغ برای طرفداران بازی DOOM! به نظر می‌رسد که اید سافت‌ور، غول بازی‌های تیراندازی اول شخص، در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه‌ای جدید از این سری محبوب با نام DOOM: The Dark Ages است. این بازی که پیش‌ درآمدی بر یکی از عناوین قبلی مجموعه DOOM خواهد بود، گیمرها را به سفری حماسی در دوران قرون وسطی می‌برد.

طبق گفته‌ی منابع آگاه، DOOM: The Dark Ages در رویداد پیش رو مایکروسافت که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که در DOOM: The Dark Ages، شاهد حضور شوالیه‌هایی خواهید بود که ترکیبی از انسان و موجودات فضایی هستند. این شوالیه‌ها در کنار شخصیت اصلی بازی، یعنی Doom Slayer، به نبرد با شیاطین جهنمی می‌پردازند. انتظار می‌رود که شاهد گیم‌پلی‌ای متفاوت با نسخه‌های قبلی DOOM در این عنوان باشیم، چرا که حال و هوای قرون وسطایی به طور حتم نوآوری‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

با توجه به اینکه مایکروسافت چند سال پیش استودیو اید سافت‌ور را خریداری کرده است، به احتمال زیاد DOOM: The Dark Ages نیز مانند دیگر عناوین این مجموعه، در سرویس Xbox Game Pass قابل دسترس خواهد بود.

همچنین بررسی کنید ...

سلین به جمع ربات‌های Astro’s Playroom پیوست!

به‌روزرسانی جدید بازی Astro’s Playroom ربات Selene، شخصیت اصلی بازی Returnal، را به این اثر …