Immortals of Aveum با FSR 3 و HDR به‌روزرسانی شد

عاشقان بازی Immortals of Aveum، خبرهای خوبی برایتان داریم! استودیو Ascendant به‌روزرسانی جدیدی را برای این بازی منتشر کرده است که قابلیت‌های FSR 3 و HDR را به ارمغان می‌آورد.

FSR 3 برای ارتقای وضوح تصویر و عملکرد

نسخه جدیدتر FSR 3 در نسخه کامپیوتری Immortals of Aveum تعبیه شده است که به طور چشمگیری کیفیت بصری و عملکرد ارتقای وضوح را ارتقا می‌دهد.

علاوه بر این، پشتیبانی از مانیتورها و تلویزیون‌های دارای نرخ نوسازی متغیر (VRR) نیز به لطف به‌روزرسانی FSR 3 گسترش یافته است که به کاهش لرزش و پارگی تصویر منجر می‌شود.

HDR برای تجربه‌ای بصری خیره‌کننده‌تر

قابلیت HDR به نسخه‌های کنسولی بازی در ماه آوریل اضافه شده بود و اکنون با این به‌روزرسانی، گیمرها در کامپیوتر نیز می‌توانند از این قابلیت لذت ببرند. HDR جزئیات بیشتری را در تصاویر بازی به نمایش می‌گذارد و طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای غوطه‌ورتر و واقعی‌تر را برای شما رقم بزند.

بهبودهای دیگر

علاوه بر FSR 3 و HDR، این به‌روزرسانی شامل رفع اشکالات جزئی در زمینه پیش‌روی و به‌روزرسانی DLSS 3.7 و Streamline 2.4 برای بهبود کیفیت تصاویر در کارت‌های گرافیک Nvidia RTX نیز می‌شود.

Immortals of Aveum در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد تغییرات این به‌روزرسانی، به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …