Crime Boss: Rockay City به استیم می‌آید

طرفداران بازی Crime Boss: Rockay City می‌توانند خوشحال باشند! این بازی شوتر اول شخص که پیش از این به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شده بود، در تاریخ ۲۹ خرداد (۱۸ ژوئن) راهی استیم خواهد شد.

علاوه بر این، استودیو InGame از بسته الحاقی جدیدی به نام Cagnali’s Order رونمایی کرد که محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

جارک کولار، رئیس بخش توسعه استودیو InGame در این باره گفت: “ما از جامعه رو به رشد طرفداران Crime Boss سپاسگزاریم و بی‌وقفه برای ارتقا و گسترش بازی تلاش می‌کنیم. انتشار Crime Boss: Rockay City در استیم گامی بزرگ در جهت پیشرفت این بازی است و ما برای آینده Crime Boss بسیار هیجان‌زده هستیم.”

بسته الحاقی Cagnali’s Order شامل موارد زیر است:

چهار ماموریت جدید
دشمنان جدید
یک باس جدید
شخصیت‌های قابل بازی جدید

علاوه بر این بسته الحاقی، به‌روزرسانی‌های دیگری نیز برای Crime Boss: Rockay City در نظر گرفته شده است. این به‌روزرسانی‌ها که در طول سال‌های 2024 و 2025 منتشر خواهند شد، شامل محتوای جدید و بهبودهای مختلف در بازی می‌شوند.

Crime Boss: Rockay City در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. این بازی پس از انتشار در سال گذشته با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد. با این حال، استودیو InGame با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متعدد، تلاش کرده تا تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود بخشد.

اگر به دنبال یک بازی شوتر اول شخص جذاب با محتوای جدید هستید، Crime Boss: Rockay City و بسته الحاقی Cagnali’s Order می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …