آجرهای Horizon به دنیای لگو می‌آیند!

شایعات حاکی از ساخت بازی LEGO Horizon Adventures توسط استودیو گوریلا گیمز و سونی هستند.

همانطور که پیش‌تر شنیدیم، گوریلا گیمز و سونی برنامه‌های زیادی برای دنیای Horizon در نظر دارند. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به ساخت دنباله اصلی، یک بازی چندنفره Co-op، بازسازی یا ریمستر نسخه اول و یک پروژه MMO اشاره کرد. حالا به نظر می‌رسد شایعات از یک پروژه دیگر در این سری خبر می‌دهند.

افشاگری به نام Kurakasis در توییتر از همکاری سونی و LEGO برای ساخت یک بازی LEGO Horizon خبر داد. تام هندرسون، از اینسایدرهای معروف بازی‌های ویدیویی، این گزارش را تأیید کرد و گفت که بازی جدید گوریلا گیمز با نام LEGO Horizon Adventures در حال توسعه است و شامل مضامین LEGO و گرافیک واقع‌گرایانه خواهد بود.

هنوز جزئیات بیشتری از LEGO Horizon Adventures منتشر نشده است، اما Kurakasis می‌گوید که معرفی آن در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد. هندرسون نیز ادعا می‌کند که تریلر رونمایی این بازی از ماه قبل آماده شده و احتمالاً سونی آن را در رویداد State of Play بعدی خود به نمایش خواهد گذاشت.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که در این رویداد شاهد رونمایی از بازی جدید Astro Bot و نمایش جدیدی از ریمیک Silent Hill 2 خواهیم بود.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …