سایبرپانک 2077 رستگاری از خاکستر! 97% نقدهای استیم مثبت شدند

CDPR از طرفداران به خاطر صبر و شکیبایی‌شان تشکر کرد.

بازی سایبرپانک 2077 که زمانی با انتقادات شدید روبرو بود، مسیر شگفت‌انگیزی را در جهت احیا طی کرده است. پس از عرضه اولیه نه چندان دلچسب، بازی نه تنها فروش خوبی را تجربه کرد، بلکه نظر منتقدین و بازیکنان را نیز به خود جلب کرد و حالا به نقطه عطفی در تاریخ خود رسیده است: 97 درصد نقدهای استیم بازی Cyberpunk 2077 حالا مثبت شده‌اند!

حمایت بی‌وقفه CDPR، رمز موفقیت

تلاش‌های بی‌وقفه CDPR در جهت پشتیبانی از بازی و ارائه آپدیت‌های متعدد، در صنعت بازی‌های ویدیویی کم‌نظیر بوده و تا ابد در خاطره بازیکنان خواهد ماند. این تعهد مثال‌زدنی، Cyberpunk 2077 را از ورطه فراموشی نجات داد و آن را به یکی از محبوب‌ترین عناوین استیم تبدیل کرد.

نقدهای اخیر، مهر تاییدی بر احیای بازی

در حال حاضر بیش از 670 هزار نقد برای این عنوان در پلتفرم استیم ثبت شده است که 83 درصد از آنها مثبت هستند. اما این آمار به تنهایی گویای همه چیز نیست.

نکته قابل توجه این است که 95 درصد از نقدهایی که طی ماه گذشته برای بازی ثبت شده‌اند، مثبت هستند. این اولین باری است که Cyberpunk 2077 به درجه “overwhelmingly positive” در استیم دست پیدا می‌کند و نقطه عطفی برای CDPR به حساب می‌آید.

تقدیر CDPR از طرفداران و وعده آینده‌ای روشن

توسعه‌دهندگان بازی که در چند سال گذشته به سختی روی این پروژه کار کرده‌اند، این موفقیت بزرگ را با تشکر از طرفداران، به خاطر شانس دوباره‌ای که به آنها دادند، جشن گرفته‌اند. پاول ساسکو، کارگردان بازی، با انتشار پستی گفت: “هیچوقت به تسلیم شدن نزدیک نشدم و باور داشتم این [موفقیت] به نحوی امکان‌پذیر است.”

مارسین ماموت، مدیر انجمن CD Projekt، نیز از طرفداران به خاطر نقدهای اخیر قدردانی کرده است. با توجه به دید مثبتی که طی سال‌های اخیر پیرامون این بازی اکشن و RPG شکل گرفته، به نظر نمی‌رسد تیم توسعه‌دهنده به سادگی از این موضوع گذر کند.

تجربه‌ای ارزشمند و درس‌هایی برای آینده

بازخوردهای مثبت طرفداران نشان می‌دهد که نظرات آنها برای CD Projekt Red اهمیت بسیار زیادی دارد. این استودیو شاید از این پروژه گذر کرده باشد، اما همچنان آن را ارزشمند می‌داند. این تیم تجربه‌های زیادی را از این ماجرا کسب کرده است و انتظار می‌رود در دفعات بعدی، بازی‌های خود را بدون عیب و نقص عرضه کنند.

سایبرپانک 2077: فراتر از رستگاری

Cyberpunk 2077 تا سال 2024 تغییرات زیادی به خود دید. شاید کامبت بازی بیشتر از باقی المان‌ها جذابیت داشته باشد، هرچند روایت و شخصیت‌پردازی نیز در این بازی مثال‌زدنی هستند.

با درس‌هایی که از این تجربه آموخته‌اند، سازندگان بازی مطمئن‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. CD Projekt RED ساخت عنوان بعدی فرانچایز را به همین تیم سپرده و انتظار داریم تا ماجراجویی خلاقانه دیگری را در جهان بازی Cyberpunk 2077 شاهد باشیم.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …