دنیای ویچر ۳ با مادساز REDkit گسترش می‌یابد!

خبر خوش برای طرفداران ویچر ۳! ویرایشگر ماد REDkit که به شما امکان می‌دهد دنیای این بازی حماسی را به طور کامل دگرگون کنید، در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

این ویرایشگر به صورت رایگان در اختیار تمام کسانی که The Witcher 3: Wild Hunt را روی کامپیوتر خود دارند، قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده، REDkit هیچ محدودیتی ندارد و بر اساس موتور بازی ساخته شده است.

این ویرایشگر در ماه نوامبر ۲۰۲۳ بدون اعلام تاریخ انتشار معرفی شده بود و حال می‌توانید آن را در لیست علاقه‌مندی‌های خود در فروشگاه‌های Steam، GOG و EGS قرار دهید.

صفحه‌ی رسمی ویچر ۳ در Steam جزئیات بیشتری از قابلیت‌های REDkit را به اشتراک گذاشته است. با استفاده از این کیت، می‌توانید “ماموریت‌های جدید، سلاح‌ها، شخصیت‌ها، خطوط داستانی کامل و مناطق جدید” را به بازی اضافه کنید.

به گفته‌ی این صفحه، شما به همان ابزارهایی که CD Projekt Red برای ساخت بازی از آن‌ها استفاده کرده بود، دسترسی خواهید داشت.

با این حال، این صفحه هشدار می‌دهد که برای خلق دنیایی مشابه آنچه که طراحان اصلی بازی ساخته‌اند، احتمالاً به “برنامه‌هایی خارج از این کیت” نیز نیاز خواهید داشت.

آیا شما برای استفاده از REDkit و خلق دنیای منحصر به فرد خود در ویچر ۳ هیجان‌زده هستید؟

عرضه‌ی REDkit می‌تواند انقلابی در دنیای مادسازی ویچر ۳ ایجاد کند و به طرفداران این بازی حماسی امکان خلق تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی را بدهد.

انتظار می‌رود که با انتشار این ویرایشگر، شاهد مادهای خلاقانه و شگفت‌انگیزی از سراسر جهان باشیم.

همچنین بررسی کنید ...

علاقه‌مندان به Lies of P منتظر DLC تا پایان 2024 جدید باشید!

خبر خوش برای طرفداران بازی Lies of P! شرکت Neowiz، توسعه‌دهنده‌ی این بازی، به طور …