داستان بازی Death Stranding 2 مجدد بازنویسی شد

به گفته‌ی هیدئو کوجیما، داستان Death Stranding 2 پیش از شیوع بیماری کرونا نوشته بود، اما وی در نهایت مجبور شد تا پس از پاندمی داستان این بازی را بازنویسی نماید.

بیانیه این کارگردان در پاسخ به طرفدارانی بود که به شباهت‌های عجیب بین مضامین و اتفاقات بازی‌های او اشاره می‌کردند که در آینده پس از انتشار آن‌ها اتفاق می‌افتد و اغلب به شوخی گفته‌اند که کوجیما قادر به دیدن آینده است.

در جریان مراسم The Game Awards 2022، استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) با نمایش تریلری جذاب به صورت رسمی از نسخه‌ی دوم بازی Death Stranding رونمایی کرد. در همین حال، کوجیما در خصوص داستان این بازی توضیحاتی را ارائه داده است.

کوجیما در خصوص داستان بازی Death Stranding 2 می‌گوید: «پیش از شروع پاندمی COVID-19 داستان بازی را نوشته بودم، اما پس از شروع این همه‌گیری کل داستان را بازنویسی کردم. من همچنین دیگر نمی‌خواستم چیزی را از آینده پیش‌بینی کنم، به همین دلیل داستان را دوباره از ابتدا نوشتم.»

جنبه‌هایی از نسخه‌ی اول Death Stranding زمانی که بیماری کرونا موجب قرنطینه‌ی سراسری در جهان شد، تا حدودی به واقعیت تبدیل گردید. تصاویری از جاده‌ها و ساختمان‌های خالی به تیتر اخبار تبدیل شد، زیرا مردم به جای خرید در فروشگاه به خدمات تحویل کالا متوسل شدند.

گفتنی است که در بازی Death Stranding 2 بازیگرانی همچون لئا سیدو (Léa Seydoux)، نورمن ریداس (Norman Reedus)، تروی بیکر (Troy Baker)، ال فانینگ (Elle Fanning) و شیولی کوتسونا (Shioli Kutsuna) حضور دارند. این بازی برای پلی استیشن 5 در دست توسعه قرار دارد و در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص بازه زمانی انتشار آن ارائه نشده است.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل