XDefiant نبردی حماسی در دنیای یوبی‌سافت

علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر، آماده‌ی نبردی حماسی در دنیای یوبی‌سافت باشید! بازی XDefiant، رقیب سرسخت کال آف دیوتی، پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام در تاریخ ۱ خرداد به صورت پیش‌فصل در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

این بازی شوتر اول شخص که توسط توسعه‌دهندگان سابق کال آف دیوتی طراحی شده، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. XDefiant دو تیم ۶ نفره را رو در روی هم قرار می‌دهد که هر کدام از مجموعه‌بازی‌های یوبی‌سافت مانند Ghost Recon و Splinter Cell و The Division و Farcry و Watch Dogs انتخاب شده‌اند.

این تنوع در انتخاب شخصیت‌ها، نبردی جذاب و استراتژیک را رقم خواهد زد.

انتشار XDefiant با عرضه‌ی پیش‌فصل ۶ هفته‌ای آغاز می‌شود که شامل ۵ حالت بازی، ۱۲ نقشه و ۲۴ تفنگ مختلف است. یوبی‌سافت وعده داده است که در طول سال اول انتشار بازی، ۱۲ تفنگ و ۱۲ نقشه جدید به آن اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، بازی در سال اول ۴ فصل خواهد داشت که هر کدام ۳ ماه به طول می‌انجامند و محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند.

XDefiant در تاریخ ۱ خرداد برای پلی استیشن ۵، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

اگر به دنبال تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز در دنیای بازی‌های شوتر هستید، XDefiant را از دست ندهید!

نکات برجسته:

رقابتی نفس‌گیر: نبرد دو تیم ۶ نفره از مجموعه‌بازی‌های مختلف یوبی‌سافت
تنوع در انتخاب شخصیت‌ها: انتخاب از میان شخصیت‌های Ghost Recon، Splinter Cell، The Division، Farcry و Watch Dogs
پیش‌فصل ۶ هفته‌ای: شامل ۵ حالت بازی، ۱۲ نقشه و ۲۴ تفنگ مختلف
انتشار رایگان: XDefiant در تاریخ ۱ خرداد برای تمام پلتفرم‌ها به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

آیا XDefiant می‌تواند به کابوس کال آف دیوتی تبدیل شود؟

با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد و تنوع در انتخاب شخصیت‌ها، XDefiant پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به رقیبی جدی برای کال آف دیوتی را دارد.

انتشار پیش‌فصل بازی در تاریخ ۱ خرداد فرصتی عالی برای گیمرها خواهد بود تا XDefiant را تجربه کنند و نظر خود را در مورد آن به اشتراک بگذارند.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …