اسلیر به جمع مبارزان Guilty Gear Strive می‌پیوندد!

آخرین شخصیت الحاقی سیزن پس سوم بازی، در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) منتشر می‌شود.

شرکت Arc System Works در جدیدترین تریلر بازی Guilty Gear Strive، از اسلیر، آخرین شخصیت الحاقی سیزن پس سوم این بازی رونمایی کرد. همانطور که بسیاری از طرفداران حدس زده بودند، اسلیر یک خون‌آشام باوقار و آرام است که با حرکات سریع و قدرتمند خود، رعب و وحشت را به دل حریفان می‌اندازد.

سبک مبارزه منحصر به فرد اسلیر

اسلیر به هیچ سبک مبارزه‌ای پایبند نیست و از ترکیبی از حرکات سریع و قدرتمند برای از بین بردن حریفان خود استفاده می‌کند. او می‌تواند با استفاده از انرژی خون‌آشامی خود، کمبوهای خود را تقویت کرده و آسیب بیشتری به دشمنان وارد کند. اسلیر همچنین می‌تواند با سرعت بالایی به حریفان نزدیک شده و با گاز گرفتن و مکیدن خون آنها، سلامتی خود را بازیابی کند.

جزئیات بیشتر در راه است

Arc System Works در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد توانایی‌ها و سبک مبارزه اسلیر منتشر خواهد کرد.

علاوه بر اسلیر، خریداران سیزن پس می‌توانند به مرحله جدیدی به نام Amber Fest With Kind Neighbors نیز دسترسی پیدا کنند. این مرحله برای سایر بازیکنان نیز به صورت جداگانه قابل خریداری خواهد بود.

فصل چهارم در راه است

اگرچه اسلیر آخرین شخصیت الحاقی سیزن پس سوم Guilty Gear Strive است، اما Arc System Works توسعه فصل چهارم این بازی را تایید کرده است.

شما چه نظری دارید؟

آیا از اضافه شدن اسلیر به جمع مبارزان Guilty Gear Strive هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را در مورد این شخصیت جدید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بررسی کنید ...

مرگ رویای دنباله Hi-Fi Rush با تعطیلی Tango Gameworks!

دنباله‌ای برای بازی جذاب Hi-Fi Rush دیگر ساخته نخواهد شد. این خبر ناامیدکننده‌ای برای طرفداران …