چرا جای Xbox در 2022 The Game Awards خالی بود؟

454545454545 - چرا جای Xbox در 2022 The Game Awards خالی بود؟

ایکس‌ باکس در روز پنجشنبه به مشارکت کم خود در The Game Awards اشاره کرد، جایی که تصمیم گرفت هیچ نمایشی را در این رویداد ارائه ندهد.

برخی از طرفداران مایکروسافت پس از این رویداد ابراز ناامیدی کردند، زیرا رقیب آن‌ها یعنی سونی، با رونمایی و نمایش از بازی‌هایی مانند Final Fantasy 16 ،Death Stranding 2 و Forspoken، حضور مهمی در مراسم داشت. با این حال، هیچ چیز قابل توجهی از سوی مایکروسافت در رویداد وجود نداشت.

به نظر می‌رسد در پاسخ به این واکنش، آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس، در توییتی به طرفداران اطمینان داد که سال 2023 برای دارندگان این پلتفرم بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و طرفداران نیازی به انتظار طولانی برای شنیدن اخبار جدید نخواهند داشت.

او نوشت: «ما برنامه‌های زیادی برای نشان دادن و به اشتراک گذاشتن یک سال فوق‌العاده هیجان‌انگیز را در اختیار داریم. مردم و طرفداران مشتاق دیدن چیزهای بیشتری هستند. زمان‌بندی همیشه کلیدی است، اما نگران نباشید، مجبور نخواهید بود خیلی منتظر بمانید.»

ایکس‌ باکس انتشار بازی‌های انحصاری زیادی مانند Redfall ،Starfield و Stalker 2 را برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. با این حال، به ناچار بیشتر تمرکز شرکت روی روند تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) قرار خواهد داشت.

روز پنجشنبه، رگولاتور ایالات متحده گفت که تلاش می‌کند تا معامله ۶۸.۷ میلیارد دلاری خرید اکتیویژن را متوقف کند، زیرا بر این باور است که مایکروسافت با این شرکت می‌تواند رقابتی یک طرفه ایجاد کرده و رقیبان خود را از بین ببرد. پس از اینکه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) شکایتی را برای جلوگیری از خرید اکتیویژن بلیزارد آغاز کرد، مایکروسافت اعلام کرد که آماده ارائه پرونده خود در دادگاه است.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

Fable ،Avowed و ریمیک Persona3 در شوکیس ایکس‌باکس حضور دارند

گزارش جدید منتشر شده بیان می‌کند که بازی‌های Avowed، Fable و همچنین ریمیک Persona 3 …