پلی استیشن پورتال توسط مهندسان گوگل هک شد! اجرای بازی‌های PSP به صورت بومی

4353453453 - پلی استیشن پورتال توسط مهندسان گوگل هک شد! اجرای بازی‌های PSP به صورت بومی

دو مهندس گوگل موفق به هک پلی استیشن پورتال ، جدیدترین محصول شرکت سونی، شدند. این هک به کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌های محبوب کنسول دستی PSP را به صورت بومی و بدون نیاز به اتصال به اینترنت روی پورتال اجرا کنند.

دستگاهی با قابلیت محدود:

پلی استیشن پورتال که در ماه نوامبر سال گذشته با قیمت 199.99 دلار روانه بازار شد، تنها از قابلیت استریم بازی‌ها از کنسول PlayStation 5 برخوردار است و حتی نمی‌تواند بازی‌های سرویس ابری سونی را اجرا کند.

راهکار هک:

دو مهندس گوگل با نام‌های “اندی ان‌گوین” و “کال اسونسون” با استفاده از شبیه‌ساز PPSSPP، پلی استیشن پورتال را برای اجرای بازی‌های PSP هک کردند. در این آزمایش، آنها توانستند بازی GTA 3 را بدون نیاز به اتصال دائم به اینترنت روی دستگاه مذکور اجرا نمایند.

هک نرم‌افزاری:

“اندی ان‌گوین” در توییتر خود تأیید کرد که این هک به صورت نرم‌افزاری و بدون دستکاری سخت‌افزاری انجام شده است. این موضوع به دلیل استفاده از سیستم‌عامل اندروید در پورتال، که فضای دسترسی را برای هکرها آسان‌تر می‌کند، قابل انجام بود.

سوابق هکر:

“اندی ان‌گوین” که به عنوان “The Flow” نیز شناخته می‌شود، سابقه کشف اختلال‌هایی در کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 را دارد. او قصد دارد در ماه می امسال جزئیات آسیب‌پذیری جدیدی در کنسول PS4 را منتشر کند.

همچنین بررسی کنید ...

تلویزیون‌های گیمینگ ردمی 2025 با قیمتی مقرون به صرفه

شیائومی از جدیدترین تلویزیون‌های گیمینگ خود سری ردمی (2025) رونمایی کرد که با ارائه نرخ …