دنیای دیابلو ۴ با ری تریسینگ بهار 2024 به واقعیت می‌پیوندد

546456544 - دنیای دیابلو ۴ با ری تریسینگ بهار 2024 به واقعیت می‌پیوندد

بازی دیابلو ۴ که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن سال گذشته بود، به زودی از قابلیت ری تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت که باعث می‌شود نورپردازی و انعکاس‌ها در بازی‌ها بسیار واقع‌گرایانه‌تر شوند، در کنار دنیای زیبا و پرجزئیات دیابلو ۴، تجربه بازی را به سطح جدیدی خواهد رساند.

طبق اعلام شرکت بلیزارد، توسعه‌دهنده بازی دیابلو ۴، این قابلیت بهار سال 2024 به بازی اضافه خواهد شد. در کنار ری تریسینگ، بازی دیابلو ۴ از قابلیت DLSS 3 نیز پشتیبانی خواهد کرد که باعث می‌شود افت فریم ناشی از فعال کردن ری تریسینگ تا حد زیادی کاهش یابد.

در تریلر معرفی این قابلیت، شرکت انویدیا، سازنده کارت‌های گرافیکی RTX، نشان داد که با فعال کردن DLSS 3، نرخ فریم بازی دیابلو ۴ با ری تریسینگ فعال از 53 فریم در ثانیه به 144 فریم در ثانیه افزایش می‌یابد. این موضوع نشان می‌دهد که با استفاده از کارت گرافیک‌های RTX 40، می‌توان از ری تریسینگ بدون نگرانی از افت فریم لذت برد.

در کنار دیابلو ۴، چند بازی دیگر نیز از قابلیت DLSS 3 پشتیبانی خواهند کرد. از جمله این بازی‌ها می‌توان به هورایزن فوربیدن وست و پکس دی اشاره کرد.

در انتها نیز شرکت انویدیا از دو کارت گرافیکی جدید خود با نام‌های RTX 4070 Ti Super و RTX 4080 Super رونمایی کرد. این کارت‌ها که از آخرین نسل پردازنده‌های گرافیکی انویدیا بهره می‌برند، از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تجربه بازی با ری تریسینگ را به سطح جدیدی برسانند.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …