بازگشت احتمالی سری NieR در آینده

45654654 - بازگشت احتمالی سری NieR در آینده

سری NieR در آینده بازخواهد گشت

یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده سری بازی‌های NieR، اخیراً تأیید کرده است که او و یوکو تارو، کارگردان این سری، قصد ساخت بازی جدیدی از آن را دارند.

بازی NieR: Automata که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، به‌عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین آثار اسکوئر انیکس در سال‌های اخیر شناخته می‌شود. بااین‌حال، ۶ سال پس از انتشار آن، هنوز خبری از دنباله آن نیست.

سایتو در مصاحبه‌ای در رویداد G-STAR 2023 در کره جنوبی گفته است که اگرچه بازی جدیدی از مجموعه NieR هنوز در دست ساخت نیست، اما او و تارو قصد دارند تا روزی به توسعه آن بپردازند.

سایتو گفته است که باتوجه‌به شرایط فعلی، یک بازی جدید از NieR به‌دلیل موارد خاصی که وجود دارد، هنوز وارد فرایند توسعه نشده است. بااین‌حال، او تأکید کرده است که تا زمانی‌که تارو زنده باشد، این کارگردان قصد دارد به کار در این مجموعه ادامه دهد.

باتوجه‌به موفقیتی که سری NieR در سال‌های اخیر داشته است، بازگشت این سری در آینده دور از انتظار نیست. طبق آماری که در آوریل امسال منتشر شد، بیش از ۵/۷ میلیون واحد از بازی NieR: Automata به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. همچنین در ماه نوامبر، شرکت اسکوئر انیکس تائید کرد که بیش از ۵/۱ میلیون نسخه از بازی NieR Replicant به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …