دموی بازی ترسناک Holstin منتشر شد

 

استودیوی Sonka با انتشار تریلر جدید، نسخه دمو بازی ترسناک بقامحور Holstin را در استیم عرضه کرد.

این تریلر، قابلیت تغییر زاویه دوربین از بالای سر به روی شانه برای رویارویی با هیولاهای گوناگون را نشان می‌دهد. این بازی ترسناک بقامحور در دسامبر سال گذشته معرفی شد و همچنان در دست تولید است. این بازی با الهام از بازی‌های Resident Evil و Silent Hill ساخته شده است.

در اواخر نوامبر ۱۹۹۲، شهری وهم‌آلود و دورافتاده در لهستان به نام Holstin گرفتار یک فاجعه ناگوار می‌شود. موجودی شوم به‌آهستگی همه چیز و همه افراد را از بین می‌برد. یکی از همکاران شما برای یافتن پاسخ سؤال‌های خود به این شهر می‌رود، اما پس از ارسال یک‌سری پیام‌های بی‌ربط و نگران‌کننده، ناپدید می‌شود. اکنون شما باید به این شهر سفر کنید تا سر از حقیقت ماجرا و سرنوشت دوست خود در بیاورید.

در این بازی، بازیکنان باید برای رویارویی با هیولاهای گوناگون، به جمع‌آوری سلاح‌ها و وسایل مختلفی بپردازند. این هیولاها در شهر کمین می‌کنند تا فرصت مناسبی برای نابودی شما بیابند. بازیکنان همچنین می‌توانند با مردم محلی گفت‌وگو کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد این فاجعه کسب کنند. البته باتوجه‌به اینکه موجودی شوم کنترل شهر را در دست گرفته است، افراد زیادی برای گفت‌وگو باقی نمانده‌اند.

خروج از نسخه موبایل