تریلر رسمی بازی Need for Speed Unbound

جدیدترین نسخه از فرنچایز Need for Speed یعنی Need for Speed Unbound به تازگی منتشر شده و با نگاهی به نقدها و نمرات بازی می‌توان گفت که با بهترین بازی Need for Speed در سال‌های اخیر طرف هستیم.

بیست و پنجمین بازی در فرنچایز سابقه‌دار Need for Speed توسط استودیوی Criterion Games توسعه یافته تا برای اولین بار از سال 2012 و بازی Need for Speed Most Wanted شاهد قرار گرفتن آن‌ها در نقش توسعه‌دهنده‌ی اصلی باشیم. Need for Speed Unbound قرار است شما را به شهر خیالی Lakeshore City ببرد که با الهام از شیکاگو طراحی شده است. همانند نسخه‌های قبلی، بازی Need for Speed Unbound شامل محیطی جهان باز می‌شود. به علاوه گیم‌پلی بازی مثل گذشته حول محور مسابقات خیابانی طراحی شده است.

سیستم Heat از بازی Need for Speed Heat بار دیگر بازگشته و یکی از مکانیک‌های گیم‌پلی Need for Speed Unbound است. در سیستم Heat وظیفه‌ی شما این است که در میان نیروی پلیس شهر به بدنامی و شهرت برسید. هم‌چنین در Need for Speed Unbound قرار است شاهد یکی از عمیق‌ترین سیستم‌های شخصی‌سازی در تاریخ این فرنچایز باشیم. از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی می‌توان به سبک هنری خاص آن اشاره کرد که ترکیبی از هنر گرافیتی و سل-شید با سبک واقع‌گرایانه‌تر بازی‌های Need for Speed قبلی است.

خروج از نسخه موبایل