آپدیت بزرگ در ده سالگی بازی Killer Instinct

4353453455 - آپدیت بزرگ در ده سالگی بازی Killer Instinct

استودیوی Iron Galaxy آپدیت جدیدی را برای بازی Killer Instinct منتشر خواهد کرد. این آپدیت که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد، تغییراتی را در تعادل بازی، سیستم Matchmaking و موارد دیگر اعمال خواهد کرد. همچنین، این آپدیت پشتیبانی ۴K را برای کنسول‌های Xbox Series X/S اضافه خواهد کرد.

ریبوت بازی Killer Instinct در سال ۲۰۱۳ برای کنسول Xbox One منتشر شد و تا سال ۲۰۱۶ با آپدیت‌ها و شخصیت‌های جدید پشتیبانی می‌شد. پس از فروش استودیوی Double Helix به آمازون، استودیوی Iron Galaxy پشتیبانی پس از عرضه بازی را بر عهده گرفت.

جیمز گادارد، کارگردان طراحی Killer Instinct در فصل‌‌های دوم و سوم، در رویداد Evo گفت: «ما در حال منتشر کردن آپدیتی برای متعادل ساختن بازی و هم‌چنین ارتقای قابل توجه تمام سرویس‌های PlayFab هستیم. Matchmaking بسیار روان‌تر است، تورنومنت‌ها ساده‌تر هستند و Killer Instinct بیشتری برای ده سال آینده خواهیم داشت.»

رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، در سال ۲۰۲۱ گفته بود که مایکروسافت به دنبال کار روی سری Killer Instinct است. او گفته بود: «ما بارها در مورد Killer Instinct صحبت کرده‌‌ایم و گفته‌ایم که به دنبال انجام کاری با این سری هستیم. موضوع اصلی یافتن تیم درست و موقعیت درست است.»

بازی Killer Instinct در حال حاضر برای Xbox One و PC در دسترس است.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …