دسته پیتزایی و آسمان طوفانی Xbox معرفی شد

234523452345 - دسته پیتزایی و آسمان طوفانی Xbox معرفی شد

مایکروسافت دسته جدیدی به نام Stormcloud Vapor را برای کنسول Xbox معرفی کرده است. این دسته جدید با طراحی الهام گرفته شده از ابرها و طوفان ساخته شده است و روکشی پلاستیکی دارد. دسته Stormcloud Vapor به جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اتصال بلوتوث مجهز شده است. مانند دیگر لوازم جانبی Xbox، این دسته را می‌توان از طریق اپ Xbox Accessories شخصی‌سازی کرد.

6346456345643 - دسته پیتزایی و آسمان طوفانی Xbox معرفی شد

دسته Stormcloud Vapor قرار است به زودی با قیمت 70 دلار توسط مایکروسافت عرضه شود. مایکروسافت چندی پیش نیز دسته جدیدی معرفی کرده بود که بوی پیتزا می‌داد. این دسته از سوی Xbox برای تبلیغ فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem عرضه شده است.

دسته پیتزایی Xbox به یک پخش کننده بو مجهز شده و در چهار طرح محتلف ساخته شده است. با این وجود، امکان خرید دسته‌های Xbox پیتزایی وجود ندارد و مایکروسافت آن را به عنوان هدیه برای کاربران اکانت توییتر Xbox Game Pass در نظر گرفته است.

543534444 - دسته پیتزایی و آسمان طوفانی Xbox معرفی شد

از دیگر دسته‌های عجیب و غریب ایکس باکس باید به دسته دارای زنگوله با اسپانسری برند Taco Bell اشاره کرد. این دسته در سال 2019 به مناسبت روز جهانی تاکو عرضه شده بود. دسته Taco Bell دارای یک زنگوله روی آن بود که با فشار دادن دکمه LB به صدا در می‌آمد. دسته Taco Bell یک محصول محدود بود و فقط در چند کشور عرضه شد.

مایکروسافت در گذشته دسته‌های مختلفی با طرح‌های عجیب و غریب را معرفی کرده است. این دسته‌ها معمولاً به مناسبت رویدادهای خاص یا برای تبلیغ بازی‌های خاصی عرضه می‌شوند. دسته Stormcloud Vapor آخرین دسته عجیب و غریب ایکس باکس است که برای طرفداران این کنسول جذاب خواهد بود.

همچنین بررسی کنید ...

نینتندو سوییچ ۲, نبرد حدس‌ها برای یافتن نامی درخشان!

کنسول نینتندو سوییچ، دنیای بازی را فتح کرد و به سلطان بلامنازع نسل خود تبدیل …