رویداد بعدی کپکام چه تاریخی است؟

4353435344 - رویداد بعدی کپکام چه تاریخی است؟

شرکت کپکام در حساب رسمی توییتر تاریخ برگزاری شوکیس خود به‌عنوان بخشی از Summer Game Fest را اعلام کرد.

باتوجه‌به غیبت E3 در سال جاری، طرفداران دنیای بازی‌های ویدئویی منتظر برگزاری Summer Game Fest هستند که قرار است با مشارکت بیش از ۴۰ توسعه‌دهنده و ناشر بزرگ از سراسر جهان برگزار شود. یکی از این شرکت‌ها کپکام خواهد بود و حال این ناشر ژاپنی در حساب توییتر به زمان دقیق شوکیس خود اشاره کرده است. به‌گفته کپکام، شوکیس این شرکت در روز ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) به‌عنوان بخشی از مراسم Summer Game Fest برگزار خواهد شد.

علاوه‌بر این کپکام فردا میزبان رویداد اختصاصی و دیجیتالی Monster Hunter Rise: Sunbreak است. طرفداران محصولات کپکام از هم‌اکنون منتظر نمایش‌های جدید در شوکیس اعلام شده هستند که احتمالا شامل رونمایی‌های تازه و نمایش‌های جدید از بازی‌های Ghost Trick: Phantom Detective ،Dragon’s Dogma 2 و Pragmata خواهد بود.

همچنین احتمال معرفی بسته الحاقی Separate Ways بازی Resident Evil 4 Remake وجود دارد. طبق اطلاعات فاش‌شده، این بسته الحاقی برای عرضه در پایان امسال برنامه‌ریزی شده است و به‌عنوان یک بسته الحاقی پولی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، احتمال پخش یک نمایش جدید از نسخه واقعیت-مجازی ریمیک Resident Evil 4 وجود دارد.

مراسم Summer Game Fest از تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) با یک رویداد دو ساعته شروع می‌شود.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

شوکیس Xbox 2023 بیش از 92 میلیون بازدید داشت

جدیدترین شوکیس بازی‌های ایکس باکس (Xbox) در ماه ژوئن (خرداد ماه)، موفق‌ترین نمایش برای مایکروسافت …