Helldivers 2 شانس عرضه برای ایکس باکس دارد؟

شایعاتی مبنی بر مذاکرات اولیه برای عرضه بازی محبوب Helldivers 2 بر روی کنسول‌های ایکس باکس به گوش می‌رسد. بازی Helldivers 2 با ارائه گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین حال حاضر پلی استیشن تبدیل شده است. این بازی شوتر سوم شخص چندنفره، حتی از بازی‌هایی مانند Palworld پیشی گرفته… ادامه خواندن Helldivers 2 شانس عرضه برای ایکس باکس دارد؟

عرضه Cities: Skylines 2 روی کنسول‌ها به تعویق افتاد!

در حالی که پیش‌بینی می‌شد این بازی در بهار امسال برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس عرضه شود، استودیو Colossal Order و شرکت Paradox Interactive، توسعه‌دهنده و ناشر بازی، اعلام کرده‌اند که تاریخ انتشار آن به تعویق افتاده است. دلیل تاخیر: نیاز به زمان بیشتر برای بهینه‌سازی تیم سازنده Cities: Skylines 2 دلیل این… ادامه خواندن عرضه Cities: Skylines 2 روی کنسول‌ها به تعویق افتاد!

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. انتشار فصل اول سریال فال‌اوت ۴ نه تنها مخاطبان زیادی را جذب کرد، بلکه باعث افزایش چشمگیر محبوبیت بازی‌های این مجموعه نیز شد. بر اساس داده‌های شرکت GSD و گزارش GamesIndustry، بازی Fallout 4 که تقریباً 9 سال از انتشار… ادامه خواندن فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

عناوین PS1 و سگا به زودی روی آیفون قابل اجرا خواهند بود!

خبر خوشی برای طرفداران بازی‌های ویدئویی کلاسیک! به نظر می‌رسد بالاخره می‌توانید عناوین محبوب پلی‌استیشن و سگا را روی گوشی‌های آیفون خود اجرا کنید. طبق گزارش‌ها، شبیه‌ساز Provenance که به کاربران امکان اجرای بازی‌های قدیمی روی دستگاه‌های مختلف را می‌دهد، به زودی در اپ استور اپل عرضه خواهد شد. Provenance چه کاری انجام می‌دهد؟ Provenance… ادامه خواندن عناوین PS1 و سگا به زودی روی آیفون قابل اجرا خواهند بود!

سرورهای LittleBigPlanet 3 برای همیشه از دسترس خارج شدند

استودیوی Sumo Digital توسعه‌دهنده بازی LittleBigPlanet 3، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرورهای این بازی به دلیل مشکلات فنی مداوم که باعث اختلال در تجربه آنلاین بازی می‌شد، به طور دائمی خاموش خواهند شد. این خبر ناامید کننده‌ای برای طرفداران این بازی محبوب است که از سال 2014 از محتوای خلاقانه و ویژگی‌های آنلاین آن… ادامه خواندن سرورهای LittleBigPlanet 3 برای همیشه از دسترس خارج شدند

Kena: Bridge of Spirits به Xbox Series X/S می‌آید؟

بازی Kena: Bridge of Spirits، اثر تحسین‌شده استودیوی Ember Lab که در سال ۲۰۲۱ برای PlayStation و PC منتشر شد، به نظر می‌رسد به زودی برای Xbox Series X/S نیز عرضه خواهد شد. این موضوع به دلیل رده‌بندی سنی اخیر این بازی توسط ESRB برای کنسول‌های نسل نهم ایکس‌باکس و با نام ناشر Maximum Entertainment… ادامه خواندن Kena: Bridge of Spirits به Xbox Series X/S می‌آید؟

کارمندان راک‌استار برای تکمیل سریع‌تر GTA 6 به دفاتر بازمی‌گردند

انتشار بازی GTA 6 برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، اما زمزمه‌هایی از تأخیر احتمالی به گوش می‌رسد. با این حال، راک‌استار گیمز مصمم است که عرضه بازی را طبق برنامه انجام دهد و برای همین از امروز حضور تمام کارمندان در دفتر را اجباری کرده است. تا پیش از این، راک‌استار به دلیل شیوع… ادامه خواندن کارمندان راک‌استار برای تکمیل سریع‌تر GTA 6 به دفاتر بازمی‌گردند

Dead Space, پایانِ راه یا فصلی نو؟

اخبار ناامید کننده‌ای از دنیای Dead Space به گوش می‌رسد. ظاهراً به دلیل فروش کم ریمیک نسخه اول، ساخت نسخه‌ی جدید این سری ترسناک به طور موقت متوقف شده است. جف گراب، خبرنگار جاینت بامب، در گزارشی مدعی شد که شرکت الکترونیک آرتز (EA) پروژه بازسازی نسخه دوم Dead Space را کنار گذاشته است. این… ادامه خواندن Dead Space, پایانِ راه یا فصلی نو؟

۲۷ هزار متقلب در Call of Duty زمین‌گیر شدند!

اکتیویژن با به‌کارگیری سیستم‌های پیشرفته تقلب، حساب هزاران کاربر متقلب Call of Duty را مسدود کرد. در پی انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید و ارتقای سیستم‌های تشخیص تقلب، شرکت اکتیویژن حساب ۲۷ هزار کاربر متقلب Call of Duty را مسدود کرد. این اقدام قاطعانه در راستای تضمین تجربه عادلانه برای بازیکنان و مقابله با پدیده تقلب… ادامه خواندن ۲۷ هزار متقلب در Call of Duty زمین‌گیر شدند!

شاهزاده ایرانی: ماجراجویی جدید در راه است!

طبق شایعات، یوبیسافت در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی محبوب شاهزاده ایرانی با نام The Rogue Prince of Persia است. این بازی که توسط استودیو Evil Empire، سازنده بازی Dead Cells، در حال توسعه است، گفته می‌شود که در سبک roguelike خواهد بود و در تاریخ 10 آوریل 2024 (22 فروردین 1403) در رویداد… ادامه خواندن شاهزاده ایرانی: ماجراجویی جدید در راه است!

خروج از نسخه موبایل