Fortnite بازها کمتر پول خرج میکنند
گیمرهای Fortnite دیگر مانند قبل در خرج کردن پولهای سخت به دست آمدهشان دست و دل باز نیستند و این آمار از ابتدای سال ۲۰۱۹، با کاهش رو به رو بوده است. این را وبسایت Superdata Research میگوید.
خریدهای درون برنامهای Fortnite از آغاز سال ۲۰۱۹ با کم شدن سفارشات مواجه شدهاند و همین موضوع باعث شده است تا مقدار دریافتی اپیک گیمز (Epic Games) از Fortnite در ماه سپتامبر برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، موبایل و همچنین کنسولها نتواند به ۱۰۰ میلیون دلار برسد. البته Fortnite همچنان بهتر از سایر بازیها عمل میکند. در حالی ۸ درصد بازیبازان پول خود را درون Fortnite خرج کردهاند که این عدد برای FIFA 20، Destiny 2 و Madden NFL 20 به ۲ درصد میرسد. با این حال، طبق گفته Superdata Research درصد کلی بازیبازان که رو به خرید درون برنامهای آوردهاند از سال ۲۰۱۹ کاهش یافته است:
علیرغم درآمد ۷٫۹ میلیارد دلاری خریدهای درون برنامهای در چارک سوم سال ۲۰۱۹، پولهای دریافتی از این زمینه نتوانستهاند بخش زیاد از بازار را در چند ماه اخیر اشغال کنند. بیش از نیمی از بازیبازان (۵۱ درصد) در ماه گذشته، هیچ پولی برای خرید درون برنامهای خرج نکردند. این در حالی است که عناوین بزرگی مانند NBA 2k20 و FIFA 20 همین اواخر عرضه شدهاند.
طبق گفتهی این وبسایت، خریدهای درون برنامهای به نقطهی اشباع خود رسیده است:
بین لوت باکسها، بتل پسها، پکها و آیتمهای تزئینی، مشخصا کمبودی در روشهای کسب درآمد از طریق پرداختهای درون برنامهای وجود ندارد. با این حال، این استراتژیها دیگر مانند گذشته، موفق به جلب توجهی افراد جهت خرج پول نمیشوند. بخشی از این مهم به دلیل سیاستهای نادرست شرکتها در استفاده از روشهای کسب درآمد است که منجر به عدم اطمینان بازیبازها شده است.
منبع : گیم فا