Dragon’s Dogma 2 یک بازی کاملا تک‌نفره است

کپکام تایید کرد بازی Dragon’s Dogma 2 یک اثر کاملا تک‌نفره خواهد بود و از نظر جلوه‌های بصری، هوش مصنوعی و فیزیک پیشرفت‌های زیادی دارد.

شرکت کپکام در سال گذشته بازی Dragon’s Dogma 2 را معرفی کرد و از آن زمان، بسیاری از طرفداران آثار اکشن و نقش‌آفرینی منتظر دریافت جزئیات بیشتری هستند. در ادامه کپکام نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی را در شوکیس اخیر سونی پخش کرد و حال جزئیات تازه‌ای را ازطریق وب‌سایت رسمی بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

کپکام به‌صورت رسمی تایید کرد بازی Dragon’s Dogma 2 مشابه نسخه اول، کاملا تک‌نفره خواهد بود و به بازیکنان امکان می‌دهد ازطریق انتخاب و شخصی‌سازی موارد مختلف از جمله ظاهر Arisen، کلاس، اعضای تیم، نحوه برخورد با دیگر شخصیت‌ها در موقعیت‌های گوناگون و موارد دیگر، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد داشته باشند.

ناشر ژاپنی در ادامه گفت با اینکه بازی Dragon’s Dogma 2 تک‌نفره است، اما به بازیکنان این احساس را می‌رساند که با همراهی دیگر دوستان خود در حال تجربه مأموریت‌ها هستند. این موضوع به‌لطف سیستم Pawns امکان‌پذیر شده است که طرفداران بازی اول به خوبی با آن آشنا هستند. سیستم Pawns به بازیکنان این امکان را می‌دهد که خصوصیت و ویژگی‌های هر شخصیت همراه را مطابق با رفتار و انتخاب‌های گوناگون شکل دهند.

در ادامه تایید شده است یک نژاد جدید به نام Beastren به بازی اضافه شده است که اعضای آن ظاهری شبیه هیولا دارند. همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار اضافه شدن انواع دشمن و هیولای جدید را به نسخه دوم داشته باشند. گیم‌پلی مبارزه‌ روی نبرد با شمشیر، کمان و جادو تمرکز دارد و مبارز هر کلاس می‌تواند از توانایی‌های منحصربه‌فردی استفاده کند.

به‌گفته کپکام، داستان بازی Dragon’s Dogma 2 در یک زندان زیرزمینی آغاز می‌شود و وقایع آن روی رقابت‌ها برای کشتن اژدها و تصرف تاج و تخت تمرکز خواهد داشت. در وب‌سایت رسمی بازی آمده است که این اثر از جدیدترین فناوری‌های گرافیک، هوش مصنوعی و فیزیک برخوردار خواهد بود که برای خلق یک دنیای فانتزی و همه‌جانبه استفاده شده‌اند. پیش از این تایید شده بود که بازی روی موتور داخلی RE کپکام ساخته می‌شود.

گفتنی است که بازی Dragon’s Dogma 2 برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترها در حال توسعه است.

منبع : زومجی

خروج از نسخه موبایل