سیستم مورد نیاز بازی Halo: Reach مشخص شد
استودیوی ۳۴۳ اینداستریز ساعاتی پیش مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Halo: Reach به همراه نرخ فریم و رزولوشن آن ها را رسما در اختیار علاقه مندان قرار داد.
سومین قسمت از نسخه آزمایشی بازی Halo: The Master Chief Collection طی این هفته از راه می رسد و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز کمتر از دو ماه دیگر، اولین بازی ریمستر شده از این مجموعه کالکشن تحت عنوان Halo: Reach را روانه بازار می کند. این عنوان که هم اکنون نزدیک به نه سال از انتشار نسخه اصلی آن می گذرد، به زودی خاطرات شیرین و هیجان انگیز هواداران پر و پا قرص هیلو را زنده کرده و به لطف پیشرفت های گرافیکی، تجربه مهیجی را برای این افراد رقم خواهد زد.
حال که زمان چندان زیادی به انتشار نسخه بازسازی شده این اثر باقی نمانده، سازندگان به تازگی با بهروزرسانی صفحه بازی در فروشگاه ویندوز مشخصات کامل سیستم مورد نیاز آن را با هواداران و بازیکنان به اشتراک گذاشتند که خوشبختانه این اطلاعات، یک بازی بهینه شده از سوی ۳۴۳ اینداستریز را نوید می دهد.
جدا از ارائه سیستم مورد نیاز، سازندگان رسما اعلام کردند که نسخه پی سی این عنوان در زمان عرضه از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می کند و کاربران نسخه های ویندوز استور و استیم بازی به راحتی می توانند با یکدیگر از تجربه این اثر لذت ببرند. با این حال، فعلا خبری از این ویژگی میان نسخه ایکس باکس وان و رایانه شخصی Halo: Reach نیست و سازندگان در نظر دارند که در آینده نزدیک این قابلیت را در قالب یک بروزرسانی به بازی اضافه کنند.
در ادامه مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Halo: Reach ارائه شده است :
رزولوشن نامشخص | نرخ فریم: ۵۱ الی ۵۵
سیستم عامل: ویندوز ۱۰
نسخه سیستم عامل: فقط ۶۴ بیتی
پردازنده اینتل: Core i3-3550
پردازنده ایامدی: AMD Phemon II X4 960T
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک انویدیا: GeForce GTS 450
کارت گرافیک ای ام دی: Radeon HD 6570
حافظه کارت گرافیک: دو گیگابایت
رزولوشن ۱۰۸۰P | نرخ فریم: تقریبا ۶۰
سیستم عامل: ویندوز ۱۰
نسخه سیستم عامل: فقط ۶۴ بیتی
پردازنده اینتل: Core i7-7870
پردازنده ایامدی: FX-4100
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک انویدیا: GeForce GTX 560Ti
کارت گرافیک ای ام دی: Radeon R7 360
حافظه کارت گرافیک: دو گیگابایت
رزولوشن ۴K | نرخ فریم: تقریبا ۶۰
سیستم عامل: ویندوز ۱۰
نسخه سیستم عامل: فقط ۶۴ بیتی
پردازنده اینتل: Core i5-3450
پردازنده ایامدی: FX-6350
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک انویدیا: GeForce GTX 770
کارت گرافیک ای ام دی: Radeon RX 480
حافظه کارت گرافیک: چهار گیگابایت
با وجود اینکه در حال حاضر اطلاعات کاملی از سیستم مورد نیاز بازی در دسترس قرار گرفته است، متاسفانه استودیوی ۳۴۳ اینداستریزهنوز از سیستم پیشنهادی این اثر پرده برنداشته است. از این رو، اگرچه میزان رزولوشن و نرخ فریم در سیستم های فوق اعلام شده، اما مشخص نیست که کاربران برای اجرای بازی در بالاترین تنظیمات گرافیکی، رزولوشن و فریم ریت به چه سخت افزارهایی احتیاج دارند.
بازی Halo: Reach هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ندارد. با این حال، انتشار مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی گویای این موضوع است که این عنوان نهایتا کمتر از چند ماه دیگر راهی پلتفرم رایانه شخصی خواهد شد و به احتمال قوی تا پیش از شروع سال ۲۰۲۰ میلادی، قادر به تجربه آن روی کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم پی سی خواهیم بود.
منبع : کلیک