لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios رونمایی شد

مدل جدید لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios با تجهیز به نسل سیزدهم پردازنده Core i9 اینتل و صفحه نمایش سه بعدی به یک محصول منحصربفرد تبدیل شده است.

کمپانی ایسر به‌تازگی از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ سری Predator Helios 3D خود رونمایی کرده است.

این دستگاه فوق‌العاده با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند و صفحه نمایش سه بعدی که دارد، تجربه‌ای به‌یادماندنی از بازی‌های ویدیویی را ارائه خواهد داد.

پیش از معرفی این لپ تاپ جدید ایسر باید اشاره کنیم که این کمپانی پیش‌تر لپ تاپ پریمیوم Triton 17 X را نیز با صفحه نمایش مینی ال ای دی رونمایی کرده بود.

مشخصات و قابلیت های لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر Predator Helios
این لپ تاپ جدید تایوانی‌ها مدل SpatialLabs Edition نام داشته و همان‌طور که اشاره شد، از سیستم سخت افزاری بسیار قدرتمند در کنار صفحه نمایش سه بعدی بهره خواهد برد.

دستگاه مورد بحث به نسل سیزدهم تراشه‌های Core i9-13900HX اینتل مجهز بوده و از کارت گرافیک GeForce RTX 4080 انویدیا (سری لپ تاپ) بهره می‌برد. به این ترتیب، مدل جدید لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios به یک هیولا تبدیل می‌شود که به‌سادگی از پس سنگین‌ترین بازی‌ها و امور پردازشی بر خواهد آمد.

بعلاوه، 32 گیگابایت رم DDR5 نیز تضمین‌کننده مالتی تسک قدرتمند و بارگذاری سریع بازی‌ها در این لپ تاپ خواهد بود.

در این میان همچنین افرادی که علاقمند به ارتقای عملکرد فنی این دستگاه باشند نیز می‌توانند با فعال کردن PredatorSense 4.0 از بهینه‌سازی‌های انحصاری دستگاه خود بهره‌مند شوند.

همچنین در قسمت پشتی این دستگاه نیز شاهد استفاده از نورپردازی RGB خواهیم بود که جلوه بسیار جذابی به دستگاه خواهد بخشید.

مهم‌ترین قابلیت این لپ تاپ جدید، استفاده از صفحه نمایش 3D است.

این صفحه نمایش 15.6 اینچی با ادغام فناوری رهگیری چشم SpatialLabs با تکنولوژی‌های رندر سه بعدی تصاویر و بهره‌گیری از یک پانل سه بعدی استریوسکوپی قادر به ارائه تصاویر خیره‌کننده سه بعدی است که نمونه آن در هیچ محصول دیگری دیده نشده است.

همچنین اپلیکیشن TrueGame نیز امکان لذت بردن از این تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک‌های مخصوص را فراهم کرده است. این اپلیکیشن از بیش از 70 بازی مختلف پشتیبانی کرده و به‌خوبی قادر است کیفیت‌های 3D و 3D+ تمامی آن‌ها را بدون هیچ مشکلی به نمایش درآورد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios جدید همچنین از کنترلرهای اترنت Killer E260 اینتل و تکنولوژی وای فای Wi-Fi 6E AX1675i بهره برده و با تجهیز به نسل جدید فناوری‌های خنک کننده ایسر، عملکرد بهینه دستگاه در زمان‌های طولانی استفاده را تضمین می‌کند.

این دستگاه همچنین مجموعه گسترده‌ای از پورت‌ها شامل درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، دو پورت تاندربولت 4 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delievery و دو درگاه USB 3.2 نسل دوم را در بر می‌گیرد.

یکی از این پورت‌های USB 3.2 از شارژ آفلاین پشتیبانی خواهد کرد.

شروع قیمت این دستگاه در آمریکای شمالی برابر با ۳۵۰۰ یورو و در اروپا برابر با ۴۰۰۰ یورو خواهد بود.

منبع : گجت نیوز

 

خروج از نسخه موبایل