رویداد QuakeCon 2023 چه زمانی برگزار می شود؟

استودیوی id Software به تازگی اعلام کرده که رویداد QuakeCon امسال از 10 تا 13 آگوست (19 تا 22 مرداد 1401) به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این اولین بار از سال 2019 است که این رویداد به صورت BYOC (کامپیوتر خود را بیاورید) برگزار می‌شود. QuakeCon به خاطر پاندمی COVID-19 در سه سال گذشته به صورت دیجیتالی برگزار شده بود.

علاوه بر یک پارتی LAN، برنامه گسترده‌ای از این رویداد روی Twitch استریم خواهد شد. مارتی استرتن (Marty Stratton)، رئیس id Software، در این باره گفت: «QuakeCon رویداد مورد علاقه ما در سال است و ما نمی‌توانیم برای دیدن جامعه فوق‌العاده QuakeCon خود به صورت حضوری صبر کنیم تا بازی‌های ویدیویی را جشن بگیریم و با هزاران دوست یک آخر هفته عالی داشته باشیم. برای اولین سال حضوری پس از سه سال، QuakeCon 2023 روی BYOC که محبوب طرفداران و بازیکنانی که QuakeCon را به مدت 25 سال به بهترین همایش گیمینگ تبدیل کرده‌اند هست تمرکز خواهد کرد.»

ثبت نام برای این رویداد به زودی آغاز خواهد شد و این رویداد محدود به کسانی خواهد بود که پیش از این ثبت نام کرده‌اند. با وجود اینکه خبری از یک سالن نمایش یا ورودی عمومی نخواهد بود، اما طرفداران می‌توانند انتظار رویدادهای این چنینی را برای فینال Quake World Championships با Quake Champions داشته باشند. برای اعلام برنامه‌ها و ویژگی‌های کلی گوش به زنگ باشید.

با توجه به تمرکز این رویداد روی BYOC، باید دید که آیا Starfield در این رویداد حضوری خواهد داشت یا خیر. البته قرار است در ماه ژوئن (11 خرداد تا 9 تیر 1401) شاهد یک نمایش اختصاصی برای این بازی باشیم که در سپتامبر برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد. در هر صورت این خبر خوبی برای طرفداران QuakeCon است که دلشان برای رویداد حضوری تنگ شده است.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل