زنان به بازی EA Sports FC 24 آلتیمیت تیم می‌آیند

یکی از افشاگران اخبار آلتیمیت تیم (FUT) در توییتر به نام FUTSherriff ادعا کرده است که حالت آلتیمیت تیم بازی EA Sports FC 24 بازیکنان زن را نیز شامل می‌شود.

این شخص در گذشته اخبار محتوای این حالت از بازی FIFA 23 را پیش از اعلام رسمی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر می‌کرد. او نه تنها اعلام کرده است که بازیکنان زن به آلتیمیت تیم اضافه می‌شوند، بلکه گفته است که به احتمال زیاد، تیم‌های بازیکنان می‌تواند متشکل از مرد و زن نیز باشد.

مجموعه‌ی FIFA چندین سال بود که زنان را به بازی اضافه کرده بود. FIFA 23 نیز محتوای بیش‌تری را برای حالت فوتبال زنان منتشر کرده بود، اما این بازیکنان هیچگاه به محبوب‌ترین بخش این مجموعه راه نیافته بودند.

حالت Pro Clubs بازی FIFA 23 که حول انتخاب یک بازیکن به جای کل تیم می‌چرخد، تنها حالتی از بازی است که امکان حضور همزمان بازیکنان مرد و زن در تیم‌ها را فراهم کرده بود. شایان ذکر است که نخستین حضور بازیکنان زن در جلد این مجموعه هم با حضور سم کر (Sam Kerr)، بازیکن تیم بانوان چلسی، روی جلد FIFA 23 رقم خورد.

الکترونیک آرتز روز پنج‌شنبه از نشان EA Sports FC رونمایی کرد و از انتشار اخبار و اطلاعات بیش‌تر در ماه ژوئیه خبر داد. این بازی نخستین عنوان فوتبالی این شرکت است که پس از اتمام همکاری آن‌ها با فدراسون جهانی فوتبال (FIFA) منتشر می‌شود.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل