بازی Division 2 پردازنده سیستم‌های خانگی را می‌بلعد

76565 - بازی Division 2 پردازنده سیستم‌های خانگی را می‌بلعد

اخیراً گروهی از کاربران گزارش داده‌اند که در هنگام اجرای نسخه PC از بازی Division 2 با مشکلاتی روبرو هستند که سبب می‌شود میزان درگیری پردازنده‌ آن‌ها حتی در حالی که از یک پردازنده قدرتمند بهره می‌گیرند به 100 درصد برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که نسخه PC از بازی Division 2 عملکرد بسیار خوبی دارد و Ubisoft توانسته است به خوبی این بازی را برای اجرا بر روی انبوهی از سیستم‌های خانگی بهینه سازی کند. با این وجود به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد اجرای این بازی بر روی بخشی از سیستم‌ها سبب می‌شود که میزان پرداز‌ش‌های محول شده به پردازنده به 100 درصد برسد و عملکرد دیگر اجزای دستگا‌ه‌ها با مشکل روبر شود. کاربران حتی در بخشی از این گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که سیستم آن‌ها به یک پردازنده مدرن و قدرتمند مجهز است.

534 - بازی Division 2 پردازنده سیستم‌های خانگی را می‌بلعد

مشخصات سیستم موردنیاز و پیشنهادی برای اجرای این بازی که چندی پیش از سوی Ubisoft معرفی شد به خوبی اعلام می‌کرد که کاربران در هر صورت برای دسترسی به عملکرد مناسب، به یک پردازنده قدرتمند نیاز دارند. اما گزارش‌های منتشر شده از نحوه عملکرد Division 2 نشان می‌دهد که این بازی از محدود عنوان‌هایی است که می‌تواند به خوبی از تمامی هسته‌ها و رشته‌های پردازشی پردازنده بهره بگیرد و همچنین در هنگامی که قابلیت Hyper Threading در دسترس است از آن برای بهبود عملکرد خود استفاده کند. بخش دیگری از بررسی‌ها نیز نشان داده‌اند که در هنگامی که بازی بر روی وضوح‌ بالا و همراه با جزییات فراوان به اجرا درآید، بخشی از پردازنده‌ها که دارای قابلیت Hyper Threading نیستند با محدودیت‌هایی روبرو می‌شوند و بازی تمامی ظرفیت آن‌ها را اشغال می‌کند. اما در حالت عادی این بازی به زحمت قادر است 80 یا 90 درصد قدرت پردازند‌ه‌ها را به کار بگیرد.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد این مشکل تنها برای کاربرانی ایجاد شده است که از پردازنده‌های بدون نشان دهد. این شرکت اخیر اعلام کرده است که در حال بررسی گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران است و اگر در ساختار بازی Division 2 مشکلی مشاهده کند با انتشار بروزرسانی‌های مختلف نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

Division 2 به گونه‌‌ای طراحی شده است که حتی کاربرانی که به یک پردازنده مدرن و چهار هسته‌ای نیز دسترسی دارند بتوانند آن را با نرخ 60 فریم بر ثانیه به اجرا در آورند. اجرای این بازی با حداکثر تنظیمات گرافیکی سبب می‌شود که حتی سیستم‌های دارای شش، هشت و یا حتی 12 رشته پردازشی نیز در اجرای آن با مشکلاتی روبرو شوند. در حال حاضر گفته می‌شود که تنها راه برای رفع این مشکلات کاهش تنظیمات گرافیکی آن و یا محدود کردن نرخ فریم به مقدار خاصی است. تحت این شرایط بار پردازشی این بازی به کارت گرافیک منتقل می‌شود و پردازنده موجود در سیستم‌های خانگی به فعالیت با حداکثر توان خود نیازی نخواهد داشت.

مطمئناً در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این مشکل در بازی Division 2 منتشر خواهد شد.

 

منبع : شهر سخت افزار

خبر پیشنهادی

345634564 310x165 - بازی Dying Light 2 چرا تاخیر خورد؟

بازی Dying Light 2 چرا تاخیر خورد؟

طراح ارشد بازی Dying Light 2 در مجله‌ی EDGE گفت که به دلیل وجود «سیستم‌های …